تاریخ انتشار: پنج شنبه, 08 دی 1401 ساعت 09:33

خرید زمین شوی برقی ارزان تجاری و خانگی

یکی از مسائلی که باید در محیط‌های مختلف عمومی یا حتی خصوصی رعایت شود، بحث تمیزی است. این موضوع برای تمامی بخش‌ها صدق کرده و از کف گرفته تا سقف ساختمان را شامل می‌شود. اکثر محیط‌های تجاری و صنعتی مستعد کثیفی بوده و بنا‌بر اینکه رفت‌و‌آمد در چنین مکان‌هایی زیاد است، باید همیشه تمیز باشند. سابیدن کف زمین با دست یا حتی تی، در محیط‌هایی که متراژ بالا داشته و بزرگ هستند، بسیار دشوار است؛ حتی فکر‌کردن به این کار هم افراد را خسته می‌کند!

زمین شوی تجاری، یکی از محصولاتی است که با ورود به عرصه‌های مختلف، ظاهر زیبای پاکیزگی را جای گذاشته است. زمانی‌که نام زمین شوی به میان می‌آید، اغلب افراد به مدل‌های سرنشین‌دار و بزرگ فکر می‌کنند؛ در صورتی که مدل‌های کوچک آن برای مصارف محدود‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌طور معمول، این مدل‌های کوچک در انواع باتری‌دار یا کابلی به‌کار می‌روند؛ چنانچه قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، باید ابتدا نیاز خود از کف‌شوی را مشخص کنید. برای درک بهتر این موضوع، ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

https://akharinnews.com/images/1401/10/07/a1.jpg 

 

برتری زمین شوی تجاری برقی نسبت به باتری دار

برای اینکه راحت‌تر این مبحث را درک کنید، می‌توانیم با مثالی آن را توضیح دهیم. فرض کنید قصد جارو‌کشیدن یک اتاق نسبتا بزرگ را دارید؛ در این زمان، استفاده از جارو‌شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ پاسخ کاملا واضح است. برای شستن و تمیز‌کردن کف محیطی نسبتا بزرگ، بهتر است زمین شوی برقی را مورد استفاده قرار دهید؛ همان‌طور که باید از جاروبرقی برای چنین محیط‌هایی استفاده کنید. در غیر این‌صورت، با به‌کار‌بردن نوع باتری‌دار، ممکن است شارژ آن تمام شده و نیاز باشد مدتی را برای شارژ کامل دوباره آن صبر کنید.

این در حالی است که نیروی محرک اسکرابر برقی، برق بوده و زمین‌شوی در حال حرکت به برق متصل است. چیزی که برق را به دستگاه می‌رساند، کابلی است که به دستگاه متصل بوده و برای روشن‌کردن کف‌شوی، کافی است کابل را به پریز برق وصل کنید. با نگاهی سطحی می‌توانید متوجه شوید که نمی‌توان اسکرابر‌های سرنشین‌دار را در این دسته قرار داد؛ چراکه طرز کار آن‌ها به‌صورتی است که امکان اتصال‌شان به برق ممکن نیست. سوخت‌های فسیلی نیروی محرک این نوع هستند تا کارایی آن‌ها را تسریع بخشند.

https://akharinnews.com/images/1401/10/07/a2.jpg 

 

نگاهی به کارایی اسکرابر کابلی ( برقی )

کارایی این نوع اسکرابر که با نام اسکرابر صنعتی، تجاری یا حتی خانگی هم شناخته می‌شود، همانند دیگر زمین‌شوی‌ها بوده و با سیستمی که دارد، به تمیز‌کردن کف می‌پردازد. زمین شوی تجاری در بسیاری از مدل‌ها دارای سیستم خشک‌کن است؛ این سیستم به‌گونه‌ای است که پس از تمیز‌کردن کف زمین با آب و شوینده، آن را از سطح زمین مکیده و در مخزنی جدا از مخزن آب تمیز می‌برد. چیزی که میان نام‌های مختلف این دستگاه تفاوت ایجاد می‌کند، اندازه‌های آن‌ها است.

زمین شوی خانگی در مقایسه با مدل صنعتی از اندازه کوچک‌تری برخوردار بوده و اغلب برای محیط‌های کوچک کارایی دارد. در این میان، نوع برقی یکی از پر‌فروش‌ترین‌ها در هر یک از اندازه‌هایی است که گفته شد. در کل اسکرابر به 2 نوع دستی و خودرویی تقسیم می‌شود که این نوع، دستی است؛ چراکه حجم کمی داشته، کوچک بوده و با دست قابل کنترل است. زمین شوی تجاری با سیستمی که دارد، برای تمیز‌کردن مکان‌های تجاری مانند پاساژ‌ها، مکان‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها و دیگر محیط‍‌های عمومی کاربرد دارد.

https://akharinnews.com/images/1401/10/07/a3.jpg 

مقایسه برترین برند زمین شوی و کف شوی صنعتی

 

نظافت و پاکیزگی محل‌کار، یکی از عواملی است که تاثیر مستقیم روی کارمندان و مراجعه‌کنندگان دارد. مساحت فضایی که در آن فعالیت می‌کنید، مشخص خواهد کرد که به چه ابزارهایی برای نظافت احتیاج دارید. محیط‌های بزرگ، مانند پاساژها و مال‌ها، ادارات، هتل‌ها، استخر، انبار و سوله و صنعت‌های کوچک‌وبزرگ برای نظافت باید از تجهیزات صنعتی استفاده کنند. بهترین گزینه برای این مکان‌ها خرید زمین شوی صنعتی است. انتخاب کف ‌شوی صنعتی، از بین مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد؛ کمی دشوار است. به همین علت قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین برندهای کف‌شوی و اسکرابر صنعتی بپردازیم.

 

بهترین مارک‌های زمین شوی صنعتی

برندهای زیادی هستند که به تولید تجهیزات نظافت صنعتی مشغول‌اند. در کنار این مارک‌های شناخته شده، مارک‌هایی با محصولات بی‌کیفیت نیز وجود دارد. در ادامه معتبرترین برندهایی را که محصولات باکیفیتی را در سطح جهانی عرضه می‌کنند؛ معرفی می‌کنیم تا در خرید زمین شوی صنعتی و شناخت برندهایی با محصولات درجه یک به کمک شما بیاید.

اسکرابر  کماک (COMAC)

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی‌قیدوشرط و 15 سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

اسکرابر  کلمبوس (Columbus)

کلمبوس، یکی‌ دیگر از تولیدکنندگان زمین‌شوهای صنعتی است که مبدا آن در اروپا می­باشد. این برند، همواره به دنبال طراحی‌های خلاقانه کف شوها است. کلمبوس، انواع مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را تولید می‌کند. پیش از خرید زمین شوی صنعتی کلمبوس بهتر است کارایی دستگاه‌های این شرکت را بررسی کنید و مطابق یا فضای خود، دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

 اسکرابر  تنانت (Tennant)

https://akharinnews.com/images/1401/10/07/a4.jpg 

یکی دیگر از تولیدکنندگان وسایل نظافت صنعتی، برند تنانت است. این شرکت از سال‌های دور مشغول ساخت وسایل مکانیزه برای نظافت محیط‌های بزرگ است. دستگاه‌های این برند، با پیروی از تکنولوژی‌های روز ساخته شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. محصولات تنانت به شدت در برابر ضربه مقاوم است و به آسانی خراب نمی‌شوند. خرید زمین شوی صنعتی از برند تنانت به صنایعی توصیه می‌شود که به عنوان صنایع سخت مانند صنعت ساختمانی شناخته می‌شوند.

 

اسکرابر کارچر (Karcher)

کارچر، برند دیگری است که تجهیزات نظافت صنعتی را تولید می‌کند . این شرکت آلمانی، به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در ساخت کف شوی صنعتی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارد که کار را برای خرید خرید این دستگاه­ها آسان می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که با هر بودجه‌ای و با هر فضایی یک مدل مناسب را تهیه کنید.

 

دیگر برند های اسکرابر و زمین شوی ایرانی و خارجی

  1. زمین شوی نیلفیسک nilfisk
  2. زمین شوی لاور LAVOR 
  3. زمین شوی IPC
  4. زمین شوی مارشال Marshal
  5. زمین شوی RCM
  6. زمین شوی MTCO
  7. زمین شوی گادلی Gadlee
  8. زمین شوی کلینفیکس CleanFix 
  9. زمین شوی کلین وک Clean Vac

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت زمین شوی تجاری

قیمت زمین شوی با توجه به برخی عوامل که بسیار مشهود و ساده هستند، مشخص می‌شود. یکی از این موارد را می‌توان ظرفیت کارایی دستگاه دانست. هرچه ظرفیت کارایی زمین شوی صنعتی یا تجاری بیشتر باشد، قیمت آن هم بالا‎تر می‌رود؛ همچنین برعکس! کارخانه‌ای که به تولید دستگاه می‌پردازد هم در تعیین قیمت نقش موثری دارد؛ نرخ این وسیله مشخص بوده و هر کارخانه می‌تواند بر‌اساس ویژگی‌هایی که به اسکرابر تولیدی خود می‌افزاید، نرخ آن را کمی بالا‌تر ببرد.

از آنجایی‌که زمین شوی تجاری اغلب به شکل دستی تولید شده و برقی است، اندازه کوچکی دارد؛ با توجه به همین ویژگی‌ها می‌توان گفت قیمت آن در مقایسه با نوع خودرویی که حالت کنترلی با سرنشین دارد، کمتر است. هرچه موتور دستگاه قوی‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

 

خرید زمین شوی برقی با کیفیت از اتحاد صنعت صدرا

برای خرید زمین شوی تجاری باید دقت داشته باشید که ابتدا مساحتی که قصد تمیز‌کردن آن را دارید، چقدر است تا بنا‌بر آن، دستگاه مورد‌نیاز خود را تهیه کنید. اگر در آن محیط به پریز برق دسترسی دارید، می‌توانید اسکرابر برقی را انتخاب کنید. در هر صورت، اتحاد صنعت صدرا اینجا است که برایتان با‌کیفیت‌ترین محصولات را فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات باکیفیت این مجموعه، می‌توانید به وب سایت آن مراجعه نمایید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱۴۵۹۴۷۰۰۰

 

364 نمایش

نظر دادن