تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 آذر 1401 ساعت 21:00

شکست‌ های قبلی پلی به سوی موفقیت و ثروت آفرینی من بود

 با این ‌که بارها در مشاغل مختلف شکست ‌خورده بودم اما نا امید نشدم و با کسب تجربه از شکست‌ های قبلی ام  به واسطه انتخابی هوشمندانه و دقیق وارد حوزه‌ کاری لباس شدم که در این راستا توانستم این‌ بار خودم را ثابت کنم و در این مسیر به موفقیت‌ های وصف ناپذیری دست یابم. چرا که این حوزه بسیار برای جامعه جذاب است و همواره محبوبیت بالایی دارد. در این‌ جا قصد دارم به کسانی که به ‌دنبال سودآوری بیشتری هستند این محصولات را معرفی کنم.

شومیز حریر

شومیز حریر همواره برای خانم هایی که علاقه به پوشیدن لباس های طرح دار دارند استفاده می شود. با توجه به این که انواع این شومیز ها بر اساس مطابقت با فرم و انحنای بدن طراحی می گردد مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار گرفته و باعث ایجاد استایلی شیک و زیبا خواهد شد. اغلب تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با ارائه با کیفیت ترین محصولات در بازار پیشتاز باشند و جهت تولید شومیز گلدار از پارچه های حریر استفاده می کنند. که به دلیل دارا بودن مرغوبیت بالا از ماندگاری زیادی برخوردار می باشد، پارچه حریر عموما به دلیل لخت و ظریف بودن آن برای افراد چاق بسیار مناسب و زیبا می باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/08/21.jpg

شلوار مازراتی مشکی

شلوار مازراتی مشکی در مدلهای مختلف مانند شلوار مازراتی راسته، شلوار مازراتی گشاد و شلوار مازراتی طرح دار دسته بندی می‌شوند. همچنین شما می‌توانید انواع این شلوار را بنابر سلیقه‌ خود در قدهای مختلف خریداری نمایید. این روزها شلوار مازراتی راسته قد 90 و شلوار مازراتی جلو چاکدار مشکی دو نوع پرفروش و پرطرفدار این شلوار به حساب می‌آیند. یکی از ملزومات کمد لباس تمام بانوانی که دوست دارند استایلی شیک و مطابق با مد روز داشته باشند، شلوار مازراتی چاکدار مشکی است. در واقع شلوار مازراتی چاکدار مشکی، یکی از مدلهای محبوب شلوار مازراتی است که امروزه نیز بسیار پرفروش شده است و با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه‌مندان به این مدل شلوارها روبرو شده است. این نوع شلوار که دارای یک چاک نسبتا بلند از جلو یا بغل شلوار می‌باشد با رنگهای مختلف برای تمامی سلیقه‌ها در بازار موجود است. شلوار مازراتی چاکدار مشکی به دلیل رنگ خوبی که دارد به راحتی با انواع شومیز زنانه و یا مانتوها ست شده و یک استایل زیبا برای شما می‌سازد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/08/22.jpg

شومیز دامن

برای شرکت در مهمانی های خودمانی و جشن های ساده یکی از مناسب ترین لباس ها پوشیدن شومیز دامن است. شومیز هایی که آستین دار هستند و یا آستین کوتاه یا سه ربع دارند و شومیز کرپ آن ها به صورت هفتی یا کمی بسته است را می توان با دامن های بلند که تا روی ساق پا هستند پوشید. شومیز های حلقه آستین و یقه باز را نیز می توان با دامن های کوتاه که تا ران پا یا تا زانو هستند پوشید. اگر می خواهید تیپ پوشیده تری بزنید می توانید زیر دامن بلند خود جوراب شلواری بپوشید تا پاهایتان نمایان نشود. بعضی شومیزها یقه ایستاده دارند و با موی بسته باید استفاده شوند تا مدل آن ها پیدا باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/08/23.jpg

128 نمایش

نظر دادن