AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 آذر 1401 ساعت 18:00

تنها با دوساعت کار در روز میلیونر شدم

شاید به نظر برسد قرار گرفتن زیر بار وظایف مختلف روزانه و روزهای پر مشغله ای که داریم، به ما فرصتی برای اهمیت دادن به خود و سلامتی مان نمی دهند. اما برای ثروتمند شدن نیاز دارید سبک زندگی تان را مانند افراد موفق و ثروتمند تنظیم کنید. افراد موفق مدت زمان طولانی ای کار نمیکنند بلکه تنها در مسیر درست قرار دارند. یکی از این مسیر های درست که من طی کردم حوزه پوشاک، زیورآلات و بالش می باشد که توانستم تنها با دوساعت کار در روز به درآمد بالایی دست پیدا کنم.

مدل پالتو چرم

ماندگاری چرم بالاست و با خرید یک مدل پالتو چرم و پالتو پوست گرگ  می توانید تا چند سال از خرید پالتوی جدید بی نیاز باشید البته نگهداری پالتو چرم دارای قلقهای خاصی است که باید به آن توجه کنید تا با صحنه خراب شدن چرم روبرو نشوید.

برای اینکه چرم تان خراب نشود در درجه اول باید توجه کنید که آن را دور از نور مستقیم آفتاب و گرما قرار دهید گرما مضر ترین دلیل برای خراب شدن چرم است، پالتو چرم خود را در جای خشک و خنک نگهدارید کنید.

توجه کنید که چرم باید در هوای باز محیط قرار بگیرد و آن را در کمد در بسته یا پلاستیک قرار ندهید، اگرچه چرم مقاوم است اما باید دقت کنید که با اشیا نوک تیز در تماس نباشد زیرا اگر چرم آسیب ببینید دیگر قابل تعمیر نیست.

باید توجه کنید که چرم را بیش از حد نکشید، درست است که چرم خاصیت کشسانی دارد اما اگر زیاد بکشید حالت دفرمه پیدا میکند و دیگر هیچگاه به حالت عادی برنمی گردد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/08/11.jpg

مدل انگشتر طلا

از جمله فلزاتی که از معدن استخراج می شود و بسیار گران قیمت می باشد همین فلز طلا است طلا به صورت سنگ استخراج می شود طی چندین مرحله پالایش و جداسازی می شود و در ریخته گری ذوب شده و به شکلهای مختلف تراش می خورد و در غالب شکل هایی مانند مدل انگشتر طلا، النگو، گوشواره و غیره عرضه می شود که مورد توجه خانم ها قرار دارد.

آن در عیار ۲۴ و ۱۸ تولید می شود که تفاوت این عیارها در میزان درجه خلوص طلا می باشد و طلا با عیار ۲۴ خلوص بیشتری دارد اما خرید و فروش آن کمتر انجام می شود و طلا ۱۸ عیار خلوص کمتری دارد و معامله آن بسیار رایج و پر رونق می باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/08/12.jpg

مدل بالش جدید

مدل بالش جدید مخمل بسیار نرم و راحت هستند و به دلیل جنس خوبی که دارند به راحتی می تون ان ها را شست بدون ان که تغییر رنگ وکیفیت بدهند. پارچه های مخمل در در نوع ساده و برجسته و همچنین در رنگ بندی متنوع تولید می شوند که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود ان ها را خریداری کنند.

امروزه تولیدکنندگان زیادی در شهر های مختلف ایران به تولید مدل های بالش لوله ای می پردازند. این بالش ها به شکل استوانه می باشند و تقریبا سفت و محکم هستند چرا که الیافی که در ان ها استفاده شده است سخت و محکم است و همین امر موجب شده است که این بالش ها تغییر حالت نگیرند. این بالش ها به دلیل اینکه محکم هستند برای خواب مناسب نمی باشند اما افرادی که علاقه مند هستند از ان ها برای خواب استفاده کنند می توانند الیاف های نرم را جایگزین الیاف های داخل ان کنند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/08/13.jpg

177 نمایش