تاریخ انتشار: پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 07:29

قیمت و مشخصات لوازم یدکی پراید در ایران

قبل از اینکه بخواهیم در مورد لوازم یدکی پراید و قیمت آن صحبت کنیم . باید بدانیم که پراید حدودا 30 سال در ایران قدمت دارد و این خودرو اولین بار توسط شرکت کیا موتور ساخته شد. و با موتور کاربراتور وارد ایران شد و که در اوایل ورود آن خودرویی لوکس برای ایرانیان به حساب می آمد که در آن زمان بیشتر مردم خودرویی مانند پیکان داشتند و با ورود به پراید به کشور ایران سیل عظیمی از مردم رو به خرید خودروی پراید آوردند  


لوازم یدکی پراید

لوازم یدکی پراید با توجه به تنوع مدل‌های آن می‌تواند بسیار متنوع باشد. شما می توانید لوازم یدکی پراید را در تمام مدل‌های پراید نسیم، پراید صبا، پراید 111، پراید 131 ، لوازم یدکی ساینا و همه انواع دیگر آن را  در سایت ما پیدا کنید. از آن جایی که محصولات سایپا در تنوع و تعداد زیادی وجود دارند گاهی پیدا کردن و خرید یک قطعه خاص می‌تواند بسیار سخت و زمان بر باشد، اما سایت‌های فروش آنلاین لوازم یدکی به سادگی این مشکل را حل کردند. حال سوال اینجاست که آخرین باری که خرید لوازم یدکی پراید را تجربه کردید چه زمانی بوده است؟ مهم‌ترین نکته در خرید لوازم یدکی پراید چیست؟ شناخت لوازم یدکی اصل و تقلبی چگونه ممکن است؟

 https://akharinnews.com/images/1401/09/05/b1.jpg

لوازم یدکی پراید پر فروش‌ترین لوازم یدکی بازار

با وجود اینکه در طی سالیان گذشته فروش و استفاده از خودروی پراید در کشور‌های مختلف از جمله ایران با حواشی زیادی همراه بوده است، همچنان افراد زیادی به خرید و استفاده از این خودرو تمایل نشان می‌دهند. تولید گسترده این خودرو در سال 1399 به طور کامل متوقف شد، اما همچنان وجود خودرو‌های پرایدی که در گذشته تولید شدند، در خیابان‌ها، بازار خرید و فروش لوازم یدکی پراید را گرم نگهمیدارد. افراد زیادی با خرید و تعویض لوازم یدکی پراید سعی در تعمیر و اصلاح مشکلات خودروی خود دارند. بخش وسیعی از مشکلات خودرو‌ها با تعویض قطعات معیوب رفع می‌شود. شرکت سایپا در بیست و پنج سال گذشته به خوبی توانسته نیاز بازار به لوازم یدکی پراید را تأمین کند.

دسته بندی لوازم یدکی پراید

 

لوازم یدکی پراید به دو دسته بزرگ لوازم یدکی فنی و لوازم یدکی تزئینی تقسیم می‌شوند. لوازم یدکی تزئینی بیشتر جنبه زیبا سازی دارند. از این وسایل به منظور آراستگی ظاهری در محیط داخلی و بیرونی خودرو استفاده می‌شود. قطعاتی همچون چراغ‌های عقب و جلو و سایر قطعات جزئی در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

قطعات فنی لوازم یدکی پراید شامل تسمه، دینام، سوپاپ، باک و انواع سنسور‌ها می‌شوند. لوازم یدکی فنی معمولا شاهد تغییراتی زیادی نیستند و همواره به یک شکل خاص تولید می‌شوند. اما در زمینه قطعات تزئینی همه ساله تغییرات زیادی صورت می‌گیرد.

نحوه تشخیص اصالت قطعات خودرو

 https://akharinnews.com/images/1401/09/05/b2.jpg

لوازم یدکی اصل معمولا دارای قیمت ثابت و مصوب شده هستند. این قطعات دارای کدی هستند که می‌توان از طریق آن از اصالت قطعات اطمینان حاصل کرد. البته ممکن است لوازم یدکی پراید اصل قیمت بالاتری نسبت به سایر قطعات غیر اصل داشته باشند، اما نکته اینجاست کیفیت این قطعات نیز به نسبت بالاتر است و طول عمر بیشتری دارند. نتیجتاً خرید لوازم یدکی پراید اصل بصرفه ‌تر از خرید قطعات ارزان و بی‌کیفیت است. مهم‌تر از همه یک قطعه اصل می‌تواند طول عمر و سلامت سایر قطعات خودرو را نیز تضمین کند. کیفیت مهم‌ترین اصلی است که در زمان خرید لوازم یدکی خودرو باید در نظر داشته باشید پس هیچ‌ گاه کیفیت را فدای قیمت پایین‌تر نکنید.

لوازم یدکی پراید 131

 

از جمله مهمترین لوازم یدکی پراید 131 می‌توان به مواردی همچون انواع قاب و رودری،  کیت کلاچ، مجموعه‌های کامل داشبورد، انواع گلیگر، بسته‌های مخصوص تعمیرات  گلگیر، فنرهای نسل جدید و پیچ طلق اشاره کرد. انواع بلبرینگ و تسمه تایم های پراید 131 از دیگر لوازم یدکی شاخص این خودرو هستند.

لیست لوازم یدکی پراید 111

 

لوازم یدکی پراید جانبی و لوازم یدکی اصلی از مهم‌ترین اعضای مجموعه لوازم یدکی پراید 111 هستند. قاب‌های مخصوص بلندگو و ایربگ، انواع پوسته سپر و فیبرهای محافظ از دیگر لوازم یدکی پراید 111 هستند. انواع فنرها و ساعت‌های دیجیتالی پراید 111 نیز از دیگر لوازم یدکی این خودرو هستند. البته لوازم یدکی‌های زیاد دیگر وجود دارند که در این مبحث امکان نام بردن همه آن‌ها نیست.

قیمت لوازم یدکی پراید

 

لوازم یدکی پراید مانند لوازم یدکی خودرو های یعنی لوازم یدکی کیا همواره می‌توانند به قیمت‌های مختلفی در بازار یافت شوند. وجود لوازم یدکی تقلبی و قیمت پایین‌تر آن‌ها از عمده‌ترین دلایل تفاوت قیمت این قطعات در بازار هست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مختلف از قیمت روز لوازم یدکی اصل با خبر شوید. اگر به دنبال خرید لوازم یدکی اصل هستید هرگز گول قطعات قیمت پایین را نخورید. شما می‌توانید با گذراندن مراحل زیر از قیمت اصلی لوازم یدکی پراید مطلع شوید.

  • بررسی مدل‌های متنوع لوازم یدکی پراید با توجه به مزایای و معایب آن‌ها با کمک یک متخصص و کارشناس
  • برسی قیمت لوازم یدکی اصل و تحقیق درباره علت تفاوت قیمت قطعه ها

چگونگی خرید لوازم یدکی پراید از سایت دیجی یدکچی

برای خرید قطعه مورد نظر خود به صورت آنلاین تنها کافی است تا با کمک فیلترهای موجود در صفحه به قطعه مورد نیاز خود دست پیدا کنید. برای این کار تنها کافی است در بخش مربوطه ابتدا نوع خودرو را مشخص کنید سپس دسته بندی مورد نظر خود را وارد کنید. نهایتا می‌توانید گزینه کالاهای موجود را انتخاب کنید تا تنها کالاهای موجود در سایت برای شما نمایش داده شوند و بتوانید خرید خود را انجام دهید.

سایت دیجی یدکچی تجربه زیادی در زمینه فروش عمده لوازم یدکی پراید دارد، اکنون تصمیم داریم این تجربه را در زمینه فروش لوازم یدکی پراید به صورت تکی و آنلاین در اختیار مردم و تعمیرکاران قرار دهیم. شما می‌توانید به سادگی و تنها با وارد کردن اسم و مشخصات قطعه مورد نظر خود در جستجوی بالای صفحه محصول موردنیاز خود را خریداری کنید. حتی می‌توانید قطعه مورد نظر را به بخش علاقمندی‌های خود اضافه کنید و هر زمان که تمایل داشتید نسبت به خرید آن اقدام فرمایید. گفتنی است تمام لوازم یدکی، نام‌ها و برندهای قرار گرفته در سایت بعد از سال‌ها همکاری در عمده فروشی و با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت آن‌ها به فروش گذاشته شده است.

معرفی سایت دیجی یدکچی

 

تمام لوازم و قطعات یدکی خودروی پراید قرار گرفته در سایت ما دارای ضمانت اصالت و کیفیت کالا هستند. این قطعات گارانتی کارایی دارند و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری نمایید. بخش وسیعی از لوازم یدکی خرده فروشی سایت متعلق به برند فولاد بلبرینگ ایجار FBI  هستند. هدف اصلی ما عرضه  عمده و تک لوازم یدکی پراید با پایین‌ترین قیمت و کیفیتی تضمینی است. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو دیجی یدک چی به عنوان یک مرجع جامع فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو تلاش می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات خودرو را گردآوری و به مشتریان ارائه نمایند.

هدف کلی این سایت  فروش لوازم یدکی خودرو است، به همین جهت کلیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو می‌توانند محصولات خود را از طریق سایت ما به بازار عرضه کنند. کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان کلی و جزئی لوازم یدکی خودرو می‌توانند در سایت دیجی یدکچی فروشگاه آنلاین خود را داشته باشند. نهایتا قصد داریم این سایت را به یک مرجع فروش برای تمام همکاران در زمینه تولید و عرضه لوازم یدکی پراید و سایر خودرو‌ها در تمامی استان‌های کشور تبدیل کنیم.

 

391 نمایش

نظر دادن