AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 14:00

با ایده ‌ی عالی خرما سرمایه خود را چند برابر کردم

با توجه به تقاضای بالایی که در بازار برای محصول خرما وجود دارد می‌ توان گفت این محصول یکی از گزینه ‌های مناسب برای ثروت آفرینی است چراکه در سال‌ های اخیر خرما توانسته است جایگاه خوبی را در بازار خرید و فروش به دست آورد من نیز از این فرصت استثنائی استفاده کردم و کسب‌ و کار خود را در این زمینه شروع کردم و با یک برنامه دقیق و اصولی توانستم در این مسیر به سمت ثروت حرکت کنم و زندگی خود را تغییر دهم، لذا در این مطلب قصد دارم سه مدل از انواع پرکاربرد خرما را معرفی کنم. 

خرما برحی عسلی

می توان گفت فروش خرما برحی عسلی نیز به دلیل طعم لذیذی و شیرینی که دارد در استان های تامین کننده ی این خرما انجام می شود. تعریف خارک در بخش های قبلی گفته شد، در این قسمت به برخی خواص و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد. خرمای خارک از قند کمتری برخوردار است و از این جهت برای دیابتی ها مناسب تر است. خارک سرشار از مواد معدنی از جمله آهن می باشد که برای درمان کم خونی مفید است. خارک سرشار از کلسیم بوده و برای سلامت استخوان ها بسیار مفید می باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/05/11.jpg

خرما برحی آبادان

در صورتی که می خواهید انواع تازه و با کیفیت خرما برحی آبادان را خریداری کنید حتما باید در زمانی که فصل برداشت این خرما بوده برای خرید آن اقدام نمایید. باید بدانید که این خرما در آبادان در تابستان و ماه مرداد قابل برداشت می باشد و در این زمان به دلیل تولیدات بالای این محصول و دسترس بودن آن می توان بهترین رقمهای آن را با قیمت بسیار ارزان تری خریداری کرد. به صورت رایج از بسته بندیهای مختلف کارتونی و یا پلاستیکی در هنگام جمع آوری این خرما استفاده می نمایند. این خرما کاربردهای بسیار زیادی دارد و بسیاری از صنایع تولید کننده بیسکوییت، کلوچه و غیره نیز از این خرما برای خوشمزه کردن محصولات خود استفاده می کنند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/05/12.jpg

خرما برحی

خرما برحی یکی از خرماهای پرطرفدار و پرفروش می باشد که تولیدکنندگان این محصول را با نام تجاری خودشان و با بسته بندی های شکیل را عرضه می کنند که بسته بندی مناسب یکی از از راهکارهای فروش در بیرون یا حتی داخل کشور به شمار می رود. اهمیت صادرات در ماه رمضان این است که در این ماه ارسال محصول به کشورهای مسلمان همسایه افزایش می یابد. در نظر داشته باشید که بسته بندی و تازه بودن محصول هنگام تحویل بسیار مهم است، پس فراموش نکنید که در انتخاب درجه یک خرما و هم در طراحی بسته بندی شدت دقت را بالا ببرید. کیفیت و مزه خرما بر روی قیمت نیز، به شدت تاثیر گذار است و قیمت خریدخرما برحی در مقایسه با دیگر خرما ها نسبتاً مناسب تر است. برحی به معنی باد گرم است و به علت شرایط آب و هوایی خاص در هرجایی قابل کشت نیست، گرمای مناطق جنوبی مناسب ترین مکان برای رشد این خرما می باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/05/13.jpg

217 نمایش