تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 12:49

آخرین وضعیت شهرهای غربی به روایت وزیر کشور

وزیر کشور با بیان اینکه عمده خسارات وارده به مردم در آشوب‌های اخیر توسط اغتشاشگران صورت گرفته است، گفت: در حال برآورد نهایی خسارات هستیم.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در حیات دولت در جمع خبرنگاران درباره جزییات کمیته تحقیق تشکیل شده در وزارت کشور گفت: در این کمیسیون موضوعاتی همچون اینکه «در این مدت افرادی دچار خسارت شدند و جان باختگانی که بیگناه جان خود را از دست دادند» و جبران خسارات آنها را پیگیری می کند.

وزیر کشور افزود: عمده خسارات توسط اغتشاشگران بلکه همه خسارت از سوی آنها بود و فراجا هم‌ اعلام کرد که اگر کسی دچار خسارتی شده مراجعه و اعلام کند و در دستور کار ما هم هست. البته هنوز خسارات‌ها برآورد نهایی نشده است.

وزیر کشور همچنین شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف و تاکید کرد که وضعیت این شهرها آرام است و مشکلی ندارند. هرچند طبیعی است که جریان معاند، تروریست و تجزیه طلب خارج از مرزها دنبال این هستند که وضعیت این شهرها را به هم بریزند اما اکنون شرایط آرام است، و مراقبت از سوی دستگاه های مسئول انجام می شود.

وحیدی در همین راستا به سفر نخست وزیر عراق اشاره کرد و گفت که این سفر به همین مسأله اشاره داشت و درباره آن صحبت شد، مهم این است که مراقبت شود که تلاش تروریست‌ها به نتیجه نرسد.

272 نمایش

نظر دادن