AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 آذر 1401 ساعت 13:51

بازیگری که هر دو پایش را فدای «مردگان متحرک» کرد!

جفری دین مورگان بازیگر آمریکایی می‌گوید که در حین فیلمبرداری فصل آخر مجموعه «مردگان متحرک» هر دو پایش شکست اما به دلیل تعهدی که داشت نتوانسته آن‌ها را جراحی کند.

ایرنا نوشت: جفری دین مورگان به دلیل ایفای نقش نیگان در مجموعه تلویزیونی پسارستاخیزی مردگان متحرک - The Walking Dead به شهرت رسید.

نیگان ممکن است در این مجموعه از چند خراش جان سالم به در برده باشد اما جفری دین مورگان کاملا سالم نرفته است.

مورگان که دو بار توسط مجله پیپل جزو صد مرد زنده جذاب انتخاب شده، در گفت و گو با اینسایدر گفت که با شکستگی خط مو در هر دو پا مواجه شد و اکنون نمی‌تواند به خاطر برنامه‌اش تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 جفری دین مورگان به دلیل ایفای نقش نیگان در مجموعه تلویزیونی پسارستاخیزی مردگان متحرک - The Walking Dead به شهرت رسید
نمایی از مجموعه مردگان متحرک با بازی جفری دین مورگان

به گفته او، در ابتدا با یک شکستگی خط مو مواجه شد که این وضعیت بعدا بدتر شد. مورگان می گوید مابین این مجموعه و مجموعه جدید شهر مرده قرار بود پاهایم را جراحی کنم و حدود سه ماه وقت داشتم. برای تیزر تبلیغاتی به اسپانیا رفتم که در آنجا به دلیل بیماری فتق مجبور به عمل جراحی آن شدم و نتوانستم پاهایم را جراحی کنم.

این نخستین بار نیست که مورگان چنین حادثه‌هایی را می‌بیند. بینی او در حین فیلمبرداری فصل هشت مردگان متحرک توسط اندرو لینکلن شکست.

مردگان متحرک، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر ترسناک پسارستاخیزی است که بر پایه کتاب کمیک به همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده است.

296 نمایش