تاریخ انتشار: پنج شنبه, 03 آذر 1401 ساعت 16:00

اطرافیانم از موفقیت من در این کسب و کار متحیر شدند

برای شروع کسب و کارم تصمیم گرفتم در حوزه لامپ کسب و کارم را شروع کنم و در مدت زمان کمی توانستم به موفقیت های زیادی برسم و با توجه به موفقیت من در این کسب و کار اطرافیانم نیز در این حوزه نیز کسب و کارشان را شروع کردند. در ادامه چند مدل لامپ را به شما معرفی می کنم.

لامپ هالوژن

لامپ هالوژن با وجود مصرف کم برقی که دارند نور خوبی تولید می کنند به همین دلیل از آن ها در ساختمان ها و طراحی دکوراسیون استفاده می شود. قیمت لامپ هالوژن بسیار مهم است زیرا لامپ هالوژن سقفی پرنور و کم مصرف اشعه مضری مانند مادون قرمز و فرابنفش تولید نمی کنند و گرمای کمی تولید می کنند به همین دلیل گزینه خوبی هستند برای خانه و طراحی دکوراسیون هستند. همچنین برای منازل و طراحی دکوراسیون استفاده می شوند و با وجود مصرف کم برق نور خوبی تولید می کنند. این لامپ ها از چیپ تشکیل شده اند که روی برد نصب شده اند و نقطه ای نورانی تشکیل می دهند. این لامپ ها عمر طولانی دارند و برای مصارف توکار و دکوراسیون مناسب می باشند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/02/11.jpg

لامپ پنل سقفی

با تولید پنلهای سقفی و جایگزینی آن با لامپهای قدیمی که میزان پخش نور زیادی دارند و پایین بودن میزان مصرف انرژی که با کمترین مصرف انژی بیشترین میزان روشنایی را منتشر می کنند. در نتیجه این امر منجر به کاهش قیمت لامپ پنل سقفی شد. تعویض دیر به دیر به دلیل خرابی کمتر، توانایی کار با کمترین میزان انرژی هم به لحاظ زیست محیطی حائز اهمیت است و بهترین راه برای صرفه جویی در مصرف برق نیز شناخته می شوند و در طولانی مدت باعث صرفه اقتصادی برای مصرف کنندگان می شود. لامپ پنلهای سقفی دارای مواد مضر برای طبیعت نیستند و قابل برگشت به چرخه تولید و بازیافت هستند. میزان نور دهی بسیار زیادی دارند و می توانند با مصرف انرژی کمی فضای بسیار بزرگی را روشن کنند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/02/12.jpg

لامپ فلورسنت

لامپ فلورسنت را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد. این لامپ در توان ها و اشکال مختلفی نظیر استوانه ای و حلقه ای ساخته می شود که باعث تفاوت قیمت لامپ فلورسنت شده، روشنایی ایجاد شده توسط این لامپ زیبا است و بیشتر انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می کند. ایراد این لامپ ها اشعه فرابنفش است که در صورت شکسته شدن لامپ مضر است و منجر به مشکل می شود.

نحوه کارکرد لامپ فلورسنت

لامپ فلورسنت مثل یک لوله شیشه ای است که سطح داخلی آن با یک لایه نازک فسفری پوشیده شده است. الکترود های اسپیرال در هر انتهای دستگاه نصب می شوند. بخار جیوه تخلیه شده و گاز بی اثر فلاسک در داخل فلاسک قرار دارند. یک گاز تخلیه تحت تاثیر میدان الکتریکی رخ می دهد. با عبور از بخار جیوه اشعه ماورابنفش روی فسفر اثر می گذارد و باعث تابش و تبدیل پرتو فرابنفش به نور مرئی می شود.

https://akharinnews.com/images/1401/09/02/13.jpg

195 نمایش

نظر دادن