تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 23:59

مهم ترین رازهای ثروتمند شدن با این پودرها بود

من به شخصه برای تحقق ایده‌ها و آرزوهای خود تلاش نموده و بایدها و نبایدهایی را در زندگی روزمره خود رعایت کرده‌ام تا توانستم به این جایگاهی که امروز در زمینه پودرهای خوراکی رسیده ام دست یابم که یکی از آنها مشورت از تاجران بزرگی بود که در این راه کمک های بسیاری به من کرد.

پودر شکوفه خرما

پودر شکوفه خرما برای رشد و تقویت بدن مناسب است و برای زنان باردار و مادران شیرده مقوی می باشد و باعث ازدیاد شیر می گردد پودر شکوفه خرما نر برای ناباروری بانوان نیز مناسب می باشد و دوره های قاعدگی آنها را تنظیم می کند و مطلب جالب این است که این گیاه به هیچ عنوان حساسیت زا نمی باشد و عوارضی برای فرد مصرف کننده ندارد.

درخت خرما در انتهای هر سال در فصل سرد زمستان به شکوفه می نشینند و شکوفه می دهند و در یک محفظه ی ضخیم و محکمی که از جنس چوب می باشد، قرار می گیرند و در تابستان سال بعد شکوفه ها باز می شوند و شکوفه خرما شروع به باز شدن می کند و از این رو پودر شکوفه خرمای نر بدست می آید.

فروشندگان داروهای گیاهی بهترین مراکز برای خرید و فروش پودر شکوفه خرما هستند زیرا این محصول را تازه و باکیفیت بالا به مردم عرضه می کنند و همچنین از خواص و روش درمانی آن آگاهی کامل دارند.

به راحتی می‌توانند طریقه مصرف را برای بیمار مصرف کننده تجویز کنند و اصولا به صورت عمده به بازار و مغازه داران و فروشگاه ها عرضه می گردد و در بسته بندیهای متفاوتی از نظر وزن و قیمت آماده فروش می باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/71.jpg

 

پودر شیرین بیان

پودر شیرین بیان در فروشگاه‌های موادغذایی بهداشتی و خرده‌فروشی‌های آنلاین عرضه می‌شود. با ترکیب پودر شیرین بیان با ژل (به‌ عنوان پایه) می‌توان پمادی موضعی ساخت که پوست را تمیز می‌کند.

پودر شیرین بیان به‌ویژه در درمان اگزما و آکنه مفید است. می‌توانید پودر شیرین بیان را داخل کپسول‌های گیاهی بریزید و این کپسول‌ها را به‌صورت خوراکی مصرف کنید.

عصاره‌ی شیرین بیان معمول‌ترین شکل شیرین بیان است که از آن به‌ عنوان شیرین‌کننده در انواع آب‌نبات‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. میزان مصرف عصاره‌ی شیرین بیان در هر فرد نباید بیش از ۳۰ میلی‌گرم/ میلی‌لیتر از «اسید گلیسیریزیک» باشد. مصرف بیش از این مقدار موجب بروز عوارض جانبی ناخواسته‌ای می‌شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/72.jpg

 

 

پودر سفید

پودر سفید را یا با یک لیوان آب و یا آب میوه می توانید مخلوط کرده و سپس میل نمایید مصرف آن قبل از شام باعث می شود تا اشتهایتان باز شود.

لازم به ذکر می باشد تا در مورد طرز استفاده از پودر آلوئه ورا این نکته را خاطر نشان نماییم که در زمان استفاده از میان وعده های خود سعی کنید از غذاهایی که دارای کالری بالا و پروتئین می باشند استفاده نمایید مانند: تخم مرغ آبپز، سیب زمینی آبپز و سبزیجات گریل شده.

برای پاسخ به این سوال که پودر آلوئه ورا را چگونه استفاده کنیم باید اشاره کرد که شما می توانید این پودر را به وسیله یک قاشق و یا پیمانه های موجود در بازار در داخل یک بطری آب بریزید و به راحتی آن را میل نمایید.

این پودر دارای خواص بی نظیری می باشد که قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از پودرهای پروتئینی است.

این پودرها را به صورت کیسه ای و یا فله ای می توانید در بازار تهیه نمایید که اگر به صورت کیسه ای آن را خریداری کرده باشید نحوه استفاده از آن بر روی جعبه و بسته بندی اش به طور کامل نوشته شده است شما می توانید این محصول را قبل از خوردن صبحانه و شام میل نمایید زیرا باعث می شود تا اشتهایتان باز شود و بتوانید میزان بیشتری کالری را به بدنتان منتقل کنید.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/73.jpg

296 نمایش

نظر دادن