تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 22:30

طعم خوش ثروت را با توت فرنگی چشیدم!

لازمه موفقیت در هر کاری تلاش، پشتکار و مداومت می باشد، همچنین اصل مهم در این موفقیت انتخاب مسیر صحیح و قدم برداشتن اصولی و استوار است. فعالیت در زمینه انواع میوه همچون توت فرنگی سود زیادی را نصیبم کرد و من توانستم طعم خوش ثروت را بچشم. در ادامه به معرفی سه نمونه از توت فرنگی ها می پردازم، در صورت تمایل همراه من باشید.

توت فرنگی گلخانه ای

با اطمینان می توان گفت میوه و محصولات گلخانه ای از جمله توت فرنگی گلخانه ای در برابر پوسیدگی، کپک زدن و لکه های سیاه بسیار مقاوم هستند این میوه مقوی دارای شاخه و برگهای سبز بوده و میوه ای نسبتا کوچک دارد.

با توجه به اینکه تمامی شرایط مناسب برای رشد توت فرنگی در گلخانه ها مهیا می شود بنابراین میزان بازدهی و تولید محصول بیشتر خواهد بود.

اما بعد از برداشت میوه را در بسته بندی کارتونی و جعبه ای و دردمای مناسب قرار می دهند تا در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را داشته باشند.

چون مربا توت فرنگی بافتی نرم و پوستی نازک دارد پس برای ماندگاری بیشتر به دمای مطلوبی نیاز دارد.

توت فرنگی جزو انواع میوه بسیار خوشمزه و دلچسب است که در سالهای اخیر در تمام فصول سال قابل برداشت و خریداری می باشد.

https://akharinnews.com/images/1401/09/01/61.jpg 

 توت فرنگی وحشی

انواع مختلف این میوه همچون توت فرنگی وحشی سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده که اگر در رژیم روزانه افراد قرار گیرد می تواند بخشی از ویتامینهای مورد نیاز بدن را تامین نماید.

همچنین به صورت خشک شده موجود است تا علاوه بر مصرف باقی مواد غذایی مناسب از این میوه نیز استفاده شود.

توت فرنگی سرشار از ویتامین ث، خانواده گروه ب، آنتی اکسیدان و آهن می باشد و افرادی که دچار کم خونی هستند بهتر است به طور منظم از این میوه در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

 این میوه می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و از بیماریهای عفونی نظیر سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا محافظت خوبی از خود نشان دهد.

https://akharinnews.com/images/1401/09/01/62.jpg 

توت فرنگی ارگانیک

قیمت این توت فرنگی ارگانیک در فصلهای بهار و تابستان مناسب‌ تر از دیگر فصول می باشد اما قیمت نسبتا زیادی ندارد.

توت فرنگی در زیبایی و لطافت پوست نیز تاثیر فوق العاده خوبی دارد و ماسک آن می تواند به عنوان یک آبرسان بسیار قوی عمل کند.

از این رو در برخی از مواد غذایی مانند شکلات و کورن فلکس این میوه سرشار از ویتامین توت فرنگی جزو دسته خانواده توتها می باشد و به دلیل بافت منسجم تری که نسبت به باقی توتها دارد به عنوان میوه برای پذیرایی و استفاده در دسر و شیرینیها کاربرد دارد.

توت فرنگی جیرفت به دلیل این که در شرایط آب و هوایی گرم رشد می کند نیاز به آبیاری بیش تری دارد از همین رو محصول نهایی قرمز تر و آبدار تر می باشد.

https://akharinnews.com/images/1401/09/01/63.jpg 

282 نمایش

نظر دادن