AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 21:15

رعایت قوانینی در حوزه ایزوگام من را به ثروت رساند

همه ما به جهت نداشتن بهترین شغل و شاید نداشتن افزایش حقوق، خودمان و بسیاری دیگر از افراد را مقصر می دانیم، درست در بازه زمانی که از همه ی دنیا گله و شکایت داشتم با کسب و کار جدیدی در حوزه ی ایزوگام آشنا شدم و به صورت معجزه آسایی این روش جدید تجارت توانست زندگی من را متحول کند و به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

ایزوگام پلیمری

یکی از ایزوگامهایی که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد ایزوگام پلیمری است و از آنجایی که در تولید ایزوگامهای پلیمری از نوعی قیر به صورت خالص استفاده می نمایند در نتیجه این محصول از وزن بسیار سبک و مناسبی برخوردار می باشد.

در نتیجه هیچ گونه وزن اضافی برای ساختمانها به وجود نمی آورد و معمولا برای تولید ایزوگامهای پلیمری از موادی نظیر انواع فویلهای آلومینیومی، پوشالهایی از گونیهای مخصوص پلاستیکی، قیر و تیشو استفاده می نمایند.

ایزوگامها در دو نوع مختلف تک لایه که از جنس پلی استر می باشند و دارای انعطاف بسیار زیادی هستند که این نوع ایزوگامها  همجون ایزوگام استخری بسیار ظریف می باشند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/51.jpg

ایزوگام ایران شرق

شاید برایتان سوال باشد که ایزوگام ایران شرق دارای چه کیفیتی می باشد باید گفت که این ایزوگام از ضخامت کافی برخوردار می باشد و یک لایه از این ایزوگام زرورق بوده است.

ایزوگام را با حرارت دادن بسیار زیاد بر روی سقف خانه ها یا دیواره خانه نصب می کنند تا در مواقع بارانهای شدید خانه از رطوبت به دور باشد و همچنین گرما و سرما را در درون مزل حفظ می کند تا انرژی هدر نرود.

همان طور که میدانید ایزوگام شرق را می توانید به صورتهای متری خریداری نمایید و بر اساس نیاز خود دریافت کنید اما دقت کنید که خرید رولی جور دیگری قیمت گذاری می شود که برای شما مقرون به صرفه تر است.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/52.jpg

ایزوگام باران بام

در هنگام خریدن ایزوگام باران بام باید به علامت استاندارد موجود بر روی محصول توجه نماییم و وجود این علامت بیانگر میزان کیفیت بسیار محصول می باشد.

بر قیمت ایزوگام پلیمری تاثیر می گذارد و قیمت ایزوگامها بر اساس میزان مرغوبیت مواد اولیه ای آن که میتوان به عایق رطوبتی   که در ساخت آنها به کار می رود متغیر می باشد.به علاوه فویلهای مخصوص آلومینیومی که در ساختار ایزوگامها به کار می رود می تواند بر قیمت نهایی ایزوگام تاثیر گذار باشد از آنجایی که فویلها خود دارای انواع مختلفی نظیر طرحهای مخصوص آجری، چوبی و چمنی می باشند.

با توجه به تغییرات موجود در قیمت ایزوگامها و انواع مختلف آلومینیومهایی که در ایزوگامها مورد استفاده قرار می گیرد قیمت محصول متفاوت می باشد به علاوه عواملی نظیر شرایط نامتعادل آب و هوایی و محلی که قرار است ایزوگام در آن نصب گردد همگی بر قیمت ایزوگام تاثیرگذار می باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/53.jpg

356 نمایش