AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 20:00

با راه اندازی تولید کفپوش ثروتمند شدم

ممکن است دور از باور به نظر برسد اما من توانستم با فعالیت در پولسازترین عرصه یعنی تولید انواع کفپوش در کوتاه ترین مدت زمان به ثروت عظیمی دست پیدا کنم و در این مقاله بهترین محصولاتم را به شما هم معرفی خواهم کرد.

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی که موارد استفاده زیادی مانند پارک ها و مجموعه های ورزشی داشته، از جنس مواد اولیه لاستیکی تولید می شود. این نوع کفپوش هم به صورت پازلی و هم به صورت ساده در بازار موجود است. مسلما در هر یک از این مکان ها، نوعی از کفپوش رولی مورد توجه بوده و خریداری می شود که استانداردهای لازم را در خود داشته و از ضخامت مطلوب بهره گیرد. در حال حاضر انواع کفپوش گرانولی با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم در کارخانه های ایرانی تولید می شود.همین امر سبب شده امروزه نیازی به واردات این کفپوش ها نبوده و محصولاتی با کیفیت خوب در بازار ایران عرضه شده است. از این رو تولید کننده ها نیز تلاش بیشتری برای ارائه کفپوش های گرانولی مرغوب تر کرده تا نیاز مصرف کننده ها بهتر تامین شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/41.jpg

کفپوش لمینت

از زیباترین کفپوش های مورد استفاده در کف مکان مسکونی و محل کار می توان به کفپوش لمینت و پارکت اشاره کرد که دارای تفاوت هایی در ساختار و کارایی هستند. اولین کفپوش های چوبی دارای قابلیت شست و شو نبودند و به دلیل ساختاری که داشتند تنها با استفاده از مواد پاک کننده خاصی امکان تمیز کردن سطح آن ها وجود داشت و شست و شوی مستقیم آن ها توسط آب امکان پذیر نبود.در گذر زمان با استفاده از تغییراتی که در ساختار این کفپوش ها ایجاد گردید، دیگر آب به آنها صدمه ای وارد نمی کرد و به دلیل همین قابلیت، در کنار جلوه فاخری که این محصولات به نمای خانه هدیه می کردند، شاهد افزایش چشمگیری در تهیه و استفاده از این محصولات بودیم.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/42.jpg

کفپوش خودرو

کفپوش خودرو ها به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فردی که دارد، مشتریان و متقاضیان بسیاری از ایران و کشور های خارجی دارند. از مزیت های استفاده از آنها می توان به راحتی که به پای انسان هنگام نشستن در خودرو می بخشد، و در رانندگی های طولانی پا را اذیت نمی کند و منجر به درد پا نمی شود، اشاره نمود. همان طور که ذکر شد، زیرپایی یا کفپوش نوعی محافظ برای خودرو می باشد که به دلیل پر کاربرد بودن از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار است.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/43.jpg

199 نمایش