تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 18:30

با رادیاتور ثروت از دست رفته ام را به زندگیم بازگرداندم

چند سالی بود که ثروت و سرمایه ام را از دست داده بودم تا اینکه با حوزه رادیاتور آشنا شدم و با کمی تحقیق متوجه شدم که اگر در این حوزه بتوان هوشمندانه فعالیت کرد قطعا میشود درآمد زیادی کسب کرد، و با برنامه منظم در این حوزه وارد شدم و در زمانی کم توانستم ثروتم را برگردانم، در این مطلب شما را به سه نوع از محصولاتم آشنا میکنم.

رادیاتور

قیمت رادیاتور آلومینیومی لورچ با توجه به کارایی و ارزش و کیفیت فوق العاده ی آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد. کارخانه ی تولید کننده این رادیاتور لورچ، یکی از بهترین کارخانه ها می باشد و تولید کنندگان آن ها بسیار کاربلد و حرفه ای هستند و در دنیا حرف اول را در زمینه ی تولید این نوع رادیاتورها می زنند.

به همین دلیل است که افراد و مشتریان و طرفداران این رادیاتور های آلومینیومی لورچ بسیار زیاد می باشد. و هم چنین یک برند کاملا شناخته شده و معروفی می باشد.

رادیاتور ها در پره های مختلفی تولید و راهی بازار ها می گردند شما می توانید در هنگام خرید این رادیاتورها از فروشنده ها کمک بگیرید و بپرسید که کدام رادیاتور از نظر پره ها و ابعاد و اندازه مناسب متراژ خانه ی شما می باشند تا خریدی مطمئن و آگاهانه ای داشته و از خرید خود لذت ببرید و دچار مشکل نشوید.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/31.jpg

رادیاتور آلومینیومی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نقش بخاری در خانه ها کم رنگ شده و حتی بسیاری از خانه ها و منازل قدیمی ساز هم از رادیاتور جهت گرمسازی محل زندگی خود استفاده می کنند. تمامی کسانی که تمایل به کسب اطلاعات در مورد قیمت ضایعات رادیاتور آلومینیومی دارند می توانند با وارد شدن به این سایت از آن مطلع شوند.

رادیاتور دستگاهی می باشد که در محلهای مختلف خانه بجای بخاری نصب شده و موجب افزایش دما و گرمتر شدن آن محل می شود برخی از رادیاتورها از آلومینیوم و برخی از فولاد ساخته شده و در ساخت آنها از رنگهای ضد زنگ استفاده می شود به همین دلیل حتی ضایعات آنها نیز مورد استفاده قرار گرفته و با ارزش هستند.

یکی از دلایل توجه و استقبال از خرید ضایعات رادیاتور این می باشد که تولید کنندگان این ضایعات را درون کوره ذوب کرده و دستگاه های دیگری را می توانند تولید نمایند. برای رنگ کردن رادیاتور معمولا از روش کوره ای استفاده می شود و همین موجب مقاوم تر شدن این دستگاه در برای زنگ زدگی می شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/32.jpg

رادیاتور پره ای

استفاده از رادیاتور یک روش ارزان و در عین حال کارآمد برای گرم کردن منازل، محل کار، مدارس و محیط های سربسته دیگر می باشد.

به طور کلی 3 نوع رادیاتور وجود دارد، رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ای و رادیاتور لوله ای، امروزه رادیاتورهای پره ای به دلیل ویژگی های خوبی که دارا هستند از جمله پرکاربرترین رادیاتورها در سیستم مبدل حرارتی ساختمان ها به حساب می آیند. رادیاتورهای پره ای، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت مولدهای حرارتی موتورخانه و آب جاری می شوند زیرا با توجه به ساختارشان گرما را در بازه زمانی بسیاری کوتاهی به محیط انتقال می دهند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/33.jpg

349 نمایش

نظر دادن