AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 17:00

با چند کار ساده ثروتمند شدم

همیشه تصور می کردم افراد ثروتمند با افرادی خیلی تفاوت دارند در حدی که انگار از کره دیگری هستند  اما با استفاده از تجربیات و ارتباط گرفتن با افراد موفق و ثروتمند توانستم با چند گام ساده ثروتمند شوم و در این مقاله می خواهم محصولات خود را که در عرصه کاشی و سرامیک تولید کرده ام به شما معرفی کنم.

کاشی طلایی

صادرات کاشی طلایی سرویس بهداشتی قابلیت بازاریابی فرایند یکپارچه ای است که صادرات کاشی طلایی برای سرویس بهداشتی می باشد. شرکت ها از منابع خود به صورت نامحسوس برای درک خواسته های مخصوص مشتریان دسترسی به تمایز نسبی در محصولات برای برتریت داشتن رقابت و در آخر  دستیابی به کیفیت مناسب استفاده می شود. رنگ های طلایی یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین ها می باشد که محیط را لذت بخش و حس مطلوبی می دهد. باید از کاشی با کیفیتی استفاده کرد که با شوینده و جرم گیرها در تماس باشد رنگ و کیفیت کاشی از بین نرود. کاشی ها در انواع و در طرح های مختلف تولید می شود که مشتریان می توانند به دل خواه خود انتخاب کنند البته با برسی توضیحات انتخاب بهتری داشته باشند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/21.jpg

کاشی قهوه ای

شاید براتون سوال شده باشد که کاشی ها جنس مرغوبی هم دارند؟ بله دارند کاشی سفید با نوارقهوه ای  که یکی از نوع کاشی قهوه ای هست و با مواد اولیه مرغوب با کیفیت بالا و با خاک رس سفید و درجه یک پخته میشود این کشی در شرایط پخت با دما 1200 درجه سانتی گراد و با فشار زیاد ساخته میشود. به خاطر همین مقاومت بسیار بالایی دارد و در مقابل سایش سطحی مقاومت بالایی دارد مورد استفاده این کاشی در مناطق پر رفت آمد مثل کف مراکز تجاری یا پیاده رو ها استفاه می شود. روش های پخت کاشی با رنگ و کیفیت در ارتباط هست به عنوان مثال رنگ سیاه طلایی کاشی ها بر روی کاشی لعاب دار انجام می شود. و بسیار عامه پسند هست. پخت کاشی به صورت تک پخت، دو پخت، سه پخت انجام می شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/22.jpg

کاشی گرانیتی

گر می خواهید بیشتر با کاشی گرانیتی جدید آشنا شوید و به دنبال اطلاع از شیوه تولید کاشی گرانیتی هسیتد باید به این نکته توجه داشته باشید که مراحل تولید کاشی گرانیتی جدید تفاوت زیادی با تولید سایر کاشی ها و سرامیک ها ندارد. تنها نکته مهم در رابطه با تولید کاشی صدفی گرانیتی آن است که برای تولید این نوع کاشی باید بیسکوییت های مورد استفاده در ساخت این کاشی ها کاملاً سفید و عاری از اکسید آهن باشند.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/01/23.jpg

273 نمایش