تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 آذر 1401 ساعت 18:01

با آب مقطر فقر را از زندگی ام شستم

فقر ریشه اصلی بسیاری از مشکلات در جامعه می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی ایران درصد بالایی از مردم درگیر آن هستند. من تصمیم گرفتم فقر را زندگی خود پاک کنم، به همین دلیل در حوزه آب مقطر کسب و کار جدید را آغاز کردم و توانستم به ثروت برسم.

آب مقطر خوراکی

امروزه برخی از ارگانهای ذی ربط در مناطق ساحلی مختلف جهان عملیات تقطیر را روی آبهای اقیانوس و دریاها انجام می دهند و آب آماده شده را به عنوان آب آشامیدنی در اختیار مصرف کنندگان و شهروندان قرار می دهند. امروزه آب مقطر خوراکی در اکثر مناطق جهان برای مصارف گوناگونی تولید می شود که از آن برای آشامیدن، مصارف دارویی، کاربردهای صنعتی و غیره استفاده های فراوانی می کنند و نمونه های مختلف آن به صورت نیم لیتری، یک لیتری، 5 لیتری و یا بیشتر برای مصارف عمده تولید می گردد که متقاضیان حجم مورد نظر خود را تهیه می کنند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/31/31.jpg

آب مقطر داروخانه

در ایران و همچنین در اکثر کشورهای جهان مصرف آب مقطر داروخانه مرسوم می باشد و نمونه های عمده آن در اندازه و حجمهای 5 لیتری و بیشتر برای مصارف دارویی و یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر ساخت سرم و تزریق آمپول، برای ساخت و تهیه انواع آب رادیاتور خودروهای مختلف و انواع شوینده ها و شیشه شور از آب مقطر استفاده می کنند که محصول نابی می باشد و به واسطه این که تمامی مواد معدنی و املاح آن گرفته شده است، هیچ گونه رسوب و گرفتگی برای مجاری رادیاتور و موتور خودرو به وجود نمی آورد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/31/32.jpg

آبهایی که اکثرا امروزه مورد استفاده و نوشیدن قرار می گیرند، فاقد کلسیم و منیزیم می باشند که کمبود این مواد برای بدن می تواند نارساییهای مختلفی را به وجود آورد و افراد را دچار بیماری کند.

 

آب دیونیزه صنعتی

از آنجایی که آب دیونیزه صنعتی طعم خوشایندی برای اکثر افراد ندارد، عدم مصرف و یا پایین آمدن سرانه مصرف آن می تواند عملکرد متابولیک بدن را با مشکل روبرو کند و همچنین می تواند الکترولیتهای درون بدن را بهم بزند.

هنگامی که فرد ورزش می کند و یا دارای فعالیتهای بدنی می باشد، عمل تعریق در بدن او شروع می شود و از طریق این عملیات و همچنین ادرار کردن، مقداری از آب بدن کاهش می یابد که یک سری از مواد معدنی از جمله سدیم نیز از طریق این خروجیها از بدن دفع می گردد که در صورت جایگزین نکردن مواد جدید با مواد معدنی از دست رفته، بدن دچار مشکل می شود و ممکن است که فرد بیمار گردد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/31/33.jpg

280 نمایش

نظر دادن