تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 آبان 1401 ساعت 17:45

دستگیری یکی از لیدرهای فراری اغتشاشات اخیر

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یکی از محرکین اصلی و متواری اغتشاشات اخیر و مربوط به استان ظرف مدت ۲۴ ساعت در حالی که از تهران به سمت انزلی می‌رفت، در اتوبان قزوین دستگیر شد.

علی شعبانی در مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری آبیک که صبح امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، منصب و جایگاه را امانتی در دست مسئولان ذکر و اظهار کرد: جایگاه‌ها و مناصب طعمه نیست که فردی بخواهد خودش را به آب و آتش بزند و وقتی به جایگاهی رسید فکر کرند که به هدفش رسیده چرا که خدمت به مردم وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف عالیه است و مسئولان باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر مسئولان و مدیران به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند همه مشکلات حل می‌شود که راهکار ساده‌ای است و پیچیده نیست.

دستگیری یکی از لیدرهای فراری اغتشاشات اخیر

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: جایگاه‌ها و پست‌های مسئولیتی هم فرصت و هم تهدید برای مسئولان محسوب می‌شوند که می‌طلبد با روحیه جهادی و انقلابی مسئولان شبانه‌روز به مردم خدمت کنند که برخی از مدیران واقعا شبانه‌روز ندارند و خواب ندارند و با وجود شرارت‌ها، فتنه‌های داخلی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره که علیه نظام وجود دارد وجود مسئولان انقلابی، متعهد، مخلص و پای کار نظام موجب شده انقلاب سرپا بماند.

شعبانی اضافه کرد: اغتشاشات اخیر حرکات مذبوحانه است و زمانی که ته اهداف آن را می‌بینید مشخص است دنبال چه چیزی هستند. بیشتر افرادی که دستگیر شدند قبل از رفتن به زندان و یا در زندان بیان کرده‌اند که اشتباه کرده‌اند و فریب خورده‌اند؛ کسانی که در خارج از کشور مردم را به آشوب در کف خیابان‌ها می‌کشانند چیزی در چنته ندارند و صرفا به دنبال ایجاد دردسر و مزاحمت‌ هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی مدیران و مسئولان واقعا پای کار نیستند که در مدیریت فضای مجازی شاهد این موضوع بودیم و مدیریت این فضا سبب شد بستر برای دشمن فراهم شود و حدود دو ماهی است که کشور درگیر حواشی شده شده است.

این مسئول قضایی اذعان کرد: روحیه جهادی و انقلابی مسئولان استان قزوین سبب شد یکی از اراذل و اوباش که از محرکین اصلی و متواری اغتشاشات اخیر و مربوط به استان دیگر بود ظرف مدت ۲۴ ساعت در حالی که از تهران به سمت انزلی می‌رفت، در اتوبان قزوین دستگیر شود.

دستگیری یکی از لیدرهای فراری اغتشاشات اخیر

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: دشمن دشمنی می‌کند و امری طبیعی است اما بیشتر علت وقوع اغتشاشات اخیر این بود که برخی مسئولان به دنبال عافیت طلبی و منافع و مطامع خود هستند و وظایف خود را به درستی انجام نداده‌اند و سبب شد فرامین مقام معظم رهبری زمین بماند و مشکلات فعلی بروز پیدا کند که لازم است در انجام تکالیف و وظایف، عامل باشیم.

شعبانی با قدردانی از زحمات قلعه‌قوند رئیس سابق دادگستری شهرستان آبیک طی ۴ سال اخیر ابراز امیدواری کرد: رئیس جدید دادگستری شهرستان آبیک بتواند با قدرت و قوت بیشتر منشا خدمات بهتر باشد و در حل مشکلات مردم و شهرستان گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

253 نمایش

نظر دادن