تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 آبان 1401 ساعت 16:20

درخواست جالب مادر ایلان ماسک از مردم!

ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.

«مِی ماسک»، مادر ایلان ماسک از مردم خواسته است که با پسرش بد رفتاری نکنند.

به گزارش همشهری و به نقل از بی‌بی‌سی، او به عنوان بخشی از مصاحبه‌ای برای یک مستند درباره پسرش صحبت کرد. «می ماسک»، ایلان را یک نابغه توصیف و درباره اینکه چگونه موفقیت عظیم او، دلیلی برای «نفرت فراوان» شده است، توضیحاتی را ارائه کرد.

شرکت‌های اصلی ماسک یعنی تسلا و اسپیس‌ایکس، بسیار موفق هستند و «می» می‌گوید که با این شرکت‌ها، او نفرت فراوانی را برای خود خریده است.

ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله.

دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.

ماسک سپس موضوع تیک آبی ۸ دلاری را مطرح و بعد از آن عقب‌نشینی کرد. در حالی که ماسک با دو شرکت بزرگ خود و همچنین موضوع ارز‌های دیجیتال، جنجال‌های بسیاری را به‌پا کرده، اضافه شدن توییتر به این موضوع‌ها هم دلیلی برای پرحاشیه‌تر شدن ثروتمندترین فرد جهان شده است.

207 نمایش

نظر دادن