تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 آبان 1401 ساعت 16:08

بدون هیچ دردسری و با قدرت تمام از سکوی موفقیت بالا بروید

هر کسب و کاری می تواند یک حرفه دردناک براای عملکرد متوسط و پایین باشد، اما برای افرادی که عالی هستند بسیار سود آور و پاداش آور است.در تمامی مراحلی که سپری کرده ام این نکته را مد نظر داشته ام که در هر کسب و کاری ،بهترین باشم.من حوزه ام دی اف را برای رسیدن به آرزو هایم انتخاب کرده ام و در هر حالی یک حرفه خود بوده ام.

ام دی اف سفید

برای آشنایی شما مشتریان عزیزم با ام دی اف سفید توضیحاتی در رابطه با ابعاد این محصول و ضخامت دقیق آن در اختیارتان قرار می دهیم، بنابراین با ما همراه باشید.

به هنگام خرید ام دی اف 3 میل که به فروشنده اعلام می کنید توجه داشته باشید که اغلب ضخامت دقیق این ورق 3 میلی متر کامل نیست و کمتر از آن در حدود 2.5 یا 2.4 یا 2.7 ملیمتر است، اصطلاح بازاری و تلفظ راحتتر سه میل سبب شده تا این محصول با این نام در بازار شناخته شود.

ام دی اف سه میل پرینتی در ابعاد 244*183 یا 244*210 قابل تولید می باشد که در ایران هر دو این سایزها توسط برخی کارخانه های فعال در این حوزه تولید و روانه بازار می شود، این در حالی است که محصول وارداتی و خارجی آن در بازار فقط با سایز 244*183 قابل تامین است.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/23/41.jpg

 

ام دی اف ای جی تی

شرکت ام دی اف ای جی تی برای ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر دنیا، اقدام به ساخت کارخانه های خود در کشورهای مختلف نموده است و شرکت ام دی اف ای جی تی در ایران، در شهر قزوین مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه در ساخت محصولات خود، ورقه های ام دی اف را با مقاومتی بسیار بالا و کیفیتی بی نظیر به ساخت می رساند و برندی شناخته شده و معتبر است.

نوع نیاز خود را در نظر داشته باشید و با فروشنده راجع به این مسئله صحبت کنید، اگر قصد شما از خرید ورقه های ام دی اف ساخت کابینت برای آشپزخانه می باشد، باید به فاکتورهایی همچون مقاومت در برابر آب و رطوبت توجه ویژه ای داشته باشید.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/23/42.jpg

ام دی اف آشپزخانه

رنگ مورد استفاده برای رنگ کردن ام دی اف آشپزخانه باید به خوبی روی سطح چوب بلوط نیم سوز بخوابد و به هیچ عنوان پوسته پوسته و کنده نشود، افرادی که در زمینه تولید ام دی اف آشپزخانه فعالیت می کنند در هنگام خرید رنگ به مواردی از جمله دوام رنگ، میزان مواد شیمیایی به کار رفته در آن، نداشتن بوی نامطبوع و مواردی از این دست دقت می کنند.

ام دی اف آشپزخانه باید دارای رنگ خوبی باشد تا سد محکمی در برابر نم و رطوبت باشد و اجازه نفوذ آن را به بافت های داخلی چوب ندهد چراکه نم ، از مهم ترین عواملی است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، چوب را متلاشی کند.

تنوع رنگ ام دی اف آشپزخانه یکی از دلایل محبوبیت این محصول است که باعث شده هر بانویی با هر نوع سلیقه و علاقه ای، بتواند برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه با در نظر گرفتن علاقه و سلیقه خود دست به انتخاب بزند و فضای آشپزخانه را آن طور که دوست دارد مزین کند و از وقت گذرانی در این محیط نهایت لذت را ببرد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/23/43.jpg

 

260 نمایش

نظر دادن