تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 مهر 1401 ساعت 13:13

پر سرو صداترین روش های نوین سرمایه گذاری در املاک داران

جدیدترین روش های سرمایه گذاری در بازار املاک با املاک داران

https://akharinnews.com/images/1401/07/18/images_1665313410.jpg

یک عمر تلاش می کنیم و دوست داریم زمانی که می خواهیم فرزندانمان را به خانه بخت بفرستیم چه دختر باشند و چه پسر، سرمایه ای را برایشان فراهم آورده باشیم که باعث شود در ابتدای زندگی کمتر سختی بکشند.

از خرید اندک اندک طلا گرفته تا پس انداز مابقی حقوقمان در بانک، از خرید تعدادی سهام در بورس تا چند متر زمین در یک نقطه از شهر یا روستا؛ همگی اینها مواردی هستند که در ذهن داریم یا برای سرمایه گذاری در آن ها اقدام می کنیم.

اما گاهی خدای ناکرده محاسبات اشتباه از آب در می آید و سرمایه گذاری که نمی شود هیچ، سرمایه سوزی هم می کنیم. و در اینجاست که افراد دستشان را بر روی دست دیگر می زنند که ای کاش دقت بیشتری به خرج داده بودیم یا انتخاب بهتری داشتیم. مشاوره سرمایه گذاری املاک داران دقیقا در همین مقطع از زمان قرار گرفته است تا از بسیاری از اشتباهات پیش بینی شده در آینده جلوگیری نماید.

مشاوره سرمایه گذاری و پیشنهادهای عالی

یکی از بازارهای پر سروصدای سرمایه گذاری در کشور عزیزمان، بازار املاک و مستغلات است. بازاری با فراز و فرودهای متفاوت اما شیرین. فراز و فرود به این دلیل که دوره های رونق و رکود منظمی را پشت سر می گذارد و شیرین به این خاطر که با ضرر همراه نیست و در تمامی دوره ها سود منحصر به فرد خود را عاید افراد می نماید.

https://akharinnews.com/images/1401/07/18/images_1665313481.jpg

ملک اعم از مسکن و زمین تا واحدهای اداری و تجاری، هر کدام رشد قیمتی خود را داشته و بنا به هدفی که مشتریان بر اساس آن خرید نموده و سرمایه گذاری کرده اند، سود خاصی دارد.

اما هیچگاه توصیه نمی شود کسانی که تجربه ای در این مسیر ندارند و یا با قوانین و روش خرید و فروش در بازار آشنا نیستند، به تنهایی دست به عقد قرارداد یا سرمایه گذاری در آن بزنند.

یکی از خدمات ویژه املاک داران برای کاربران خود ارائه مشاوره سرمایه گذاری در املاک توسط متخصصین این امر است. کارشناسانی که با شناخت بازار املاک نه تنها در شهر اصفهان بلکه در شهرهای شمالی کشور که هم اکنون بسیار مورد توجه اصفهانی ها بوده است نیز می توانند خدمات مشاوره ارائه دهند.

یک روش صحیح برای پیش بینی آینده

یکی از روش های عالی برای پیش بینی آینده بازارهای مالی و سرمایه گذاری بی دغدغه، استفاده از آمارهای ارائه شده از گذشته بازار است. همانطوری که اگر بخواهید در بازار بورس سرمایه گذاری کنید در مورد گذشته شرکت و یا آمار سود و زیان و مواردی از این دست حتما تحقیق می نمایید.

در بازار املاک و مستغلات، آمارها دوره های رکود و رونق زیادی را نشان می دهند که عموما به ترتیب و پشت سر هم صورت می گیرند. به طور مثال بازار در یک دوره 6 ماهه رونق بسیار خوبی داشته و در یک سال به رکود می رود.

کارشناسان سرمایه گذاری املاک و مشاوران با تجربه این تغییرات بازار را به خوبی می شناسند. همین شناخت باعث می شود که بتوانند افراد را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شیوه های نوین املاک داران برای سرمایه گذاری

به طور کلی سرمایه گذاری به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود که انتخاب هر یک از این موارد بستگی به هدفگذاری افراد دارد. به همین دلیل است که اغلب مشاوران سرمایه گذاری توصیه می کنند که اشخاص قبل از ورود به هر بازاری هدف خود را مشخص نمایند.

در بازار املاک و مستغلات، گاهی افراد به سود کوتاه مدتی از بازار راضی هستند. این دسته افراد متقاضی خرید آپارتمان های با متراژ پایین، واحدهای پایین تر از قیمت بازار و به طور کلی املاکی که بتوانند در کوتاه مدت فروش رفته و سود مورد نظر را به شخص برسانند، هستند.

از طرفی دیگر گاهی افراد به دنبال خرید واحد آپارتمان، زمین مناسب برای ساخت و ساز، باغ و ویلا و مواردی از این دست هستند که مطمئنا با دید بلند مدت این هدف گذاری را انجام می دهند.

و اما مجموعه حرفه ای املاک داران برای هرکدام از این موارد، خدمات خاص خود را ارائه می دهد. به طور مثال فرصت های سرمایه گذاری در املاک را معرفی می نماید. املاکی که شاید هم اکنون دارای متقاضی زیادی نباشند اما پس از یک یا دو سال با پیشرفت منطقه و یا ایجاد یکسری از امکانات، سود سرشاری را نصیب مالکان خود نمایند.

https://akharinnews.com/images/1401/07/18/images_1665313549.jpg

برای سرمایه گذاری همیشه لازم نیست که افراد تمامی پول مورد نیاز برای عقد قرارداد را به صورت یکجا بپردازند و این مورد را می توان در قراردادهای مشارکت در ساخت و یا پیش فروش آپارتمان، حتی در تجمیع سرمایه هم مشاهده کرد.

املاک داران پروژه های مناسبی را در این زمینه به کاربران خود معرفی می نماید. در این پروژه ها افراد می توانند از چند متر تا یک واحد کامل را خریداری نمایند. مراجعه به مشاورین وب سایت amlakdaran.com  می تواند برای دریافت بسیاری از خدمات ویژه مانند تهاتر یا مشارکت در ساخت به کاربران محترم خدمات رسانی کند.

719 نمایش

نظر دادن