تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 مهر 1401 ساعت 17:29

خرید دسر پودینگ فوری

یکی از کلاسیک ترین دسرهای پودینگ ساده دسر پودینگ شکلاتی است که یک دسر قدیمی فرانسوی به حساب می آید و بسیار ساده و دلچسب و خوشمزه است و در مهمانیها بسیار مورد استفاده است و همچنین برای میان وعده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پودینگ شکلاتی بسیار خوشمزه می ‌باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد که عمدتاً نوجوانان و جوانان و کودکان هستند و همچنین برای درست کردن پودینگ شکلاتی باید نشاسته ذرت و آرد برنج را الک کنید و سپس با هم ترکیب کنید و مقداری آب به آن اضافه کرده تا شکل خمیری به خود بگیرد و می‌ توانید به‌ جای آب از گلاب نیز استفاده کنید بعد از این‌ که این کارها را انجام دادید سه الی چهار ساعت صبر می‌ کنید تا مخلوط به خورد مواد برود و این کار باعث می‌ شود تا پودینگ ما حالت نرم و لطیفی به خود بگیرد.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/11/31.jpg

برای خرید دسر پودینگ فوری و آماده برای مهمانیهای خود می توانید به سایت ما مراجعه کرده و با پر کردن فرم نسبت به برقراری ارتباط با کارشناسان فروش آراد برندینگ اقدام کنید.

شکر و پودر کاکائو را به ترکیب اضافه کرده هم می‌ زنیم تا با یکدیگر ترکیب شوند و یکدست باشند و هیچ گلوله‌ ی کاکائویی در پودینگ باقی نماند و در ظرفهای کوچک پودینگ را سرو کرده و با شکلاتهای تخته ‌ای و یا توت‌ فرنگی می ‌توانید آن را تزیین کنید.

می‌ توانید هوشمند تر باشید و پودینگ را با ژله و کیک درست کنید، کافی است کمی آرد و بیکینگ ‌پودر را با همدیگر مخلوط کنید و الک کنید و در ظرف جداگانه تخم‌ مرغ، وانیل و شکر سفید را ترکیب کرده و با همزن هم بزنید.

دسر پودینگ تهران

اگر برای مهمانیها و دورهمیهای خود دنبال یک خوراکی خوشمزه و آسان می گردید که هم طعم خوبی داشته باشد و هم طرز تهیه آن آسان و وقت گیر نباشد ما به شما پیشنهاد دسر پودینگ  که در تهران کارخانه تولید کننده آن مشغول به فعالیت است و آنها را در طعمهای مختلف تولید می کنند و حتی با خوردن دسر پودینگ کاکائو هوش از سرتان می برد چون کمتر کسی را برای می‌توانید ببینید که طعم کاکائو را دوست نداشته باشد و شما را تشویق به خوردن آن می کند.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/11/32.jpg

اگر قصد دارید مهمانی مجلل برای خود بگیرید خرید دسر پودینگ را در الویت لیست خود قرار دهید.

دستور تهیه به صورت آسان:

۱-اگر پودینگ کاکائویی را استفاده می کنید آن را به شیر اضافه میکنید ولی اگر از پودر هات چاکلت استفاده می کنید ابتدا آن را با کمی آب حل کرده بعد روی مواد بریزید و شما لازم است که تمامی مواد کره، وانیل، نشاسته ذرت، شیر و دسر پودینگ آماده را درون قابلمه کوچک بریزید و روی اجاق گاز با حرارت بسیار کم اجازه بدهید تا قوام پیدا کند بعد از اینکه کمی سفت شد زیرا آن را خاموش می کنید.

۲- مواد را بعد از اینکه خنک شد داخل ظرف مورد نظر بریزید و پس از تزیین آنها را به مدت ۲ ساعت در یخچال بگذارید بعد از این زمان می توانید آن را با کمک مواد خوراکی دیگر میل نمائید.

این خوراکی به دلیل اینکه در ترکیبات آن از شکر استفاده می شود برای افراد دیابتی مضر می باشد و اگر بخواهید می توانید به جای شکر سفید از شکر قهوه ای برای این افراد استفاده کنید و این نوع دسر که به دسر ژله ای معروف می باشد اگر بخواهید که حالت کمتری از خود نشان بدهد و باید از نشاسته ذرت کمتر استفاده نمایید.

دسر پودینگ فوری

اگر مهمانی فوری برای شما پیش آمده است و میزبان هستید می توانید از دسر پودینگ فوری و کرم کارامل استفاده کنید و مهمانی خود را خیلی مجلل تر برگزار کنید آن هم در مدت زمان بسیار کم.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/11/33.jpg

همان طور که می دانید برای تهیه دسر پودینگ فوری باید یک پودر دسر فوری خریداری کرده و با دو لیوان شیر بر روی گاز هم بزنید تا غلیظ شود و پس ‌از غلیظ شدن، درون کاسه های دسر بریزید و با میوه و یا شکلات تخته ای آن را تزیین کنید و این راه بسیار آسانی برای تهیه دسر می‌ باشد.

اگر مایل هستید که دسرهای خود را تزیین کنید می ‌توانید از موز و میوه هایی چون آووکادو، گیلاس، آلبالو و یا مغزیجاتی چون بادام‌ هندی و پسته استفاده کنید و خواهید دید چقدر خوشمزه می‌ باشد و اگر دسر موزی دوست دارید پودر آماده دسر موزی را تهیه و با دو لیوان شیر سرد بر روی گاز هم بزنید موز را لایه به لایه درون لایه های دسر موز قرار دهید و همچنین می ‌توانید دسر بستنی درست کنید که باید لایه به لایه دسر پودینگ را بستنی قرار داده و به دلخواه موز و یا گردو در آن بریزید.

187 نمایش

نظر دادن