تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 مهر 1401 ساعت 15:06

قیمت نیمکت پارکی دست دوم

از جمله مهمترین و پرکاربردترین صندلی ها و مبلمان شهری که از آنها در بوستانها برای آرامش و راحتی شهروندان استفاده می شود را نیمکت پارکی فلزی می نامند و قیمت آنها بسته به نوع جنس با هم متفاوت می باشد. این نیمکت علاوه بر اینکه آسایش را برای شهروندان به همراه دارد، توانسته زیبایی خاصی را به بوستانها و شهرها دهد. امروزه معمولا در بیشتر شهرها و پارکها نیمکت فلزی پارکی را در طرح و جنسهای مختلف تولید می کنند. آنها همچنین بنا بر موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی نیز در طرحها و مدلهای متنوعی ساخته می شوند و در فضاهایی که مناسب است، نصب می شوند.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/05/61.jpg

طرح این نوع نیمکتها به گونه ای می باشد که متناسب برای تمام سنین بوده و کارایی بالایی داشته است. این مدل نیمکتها برای تعمیر و نگهداری نیازی به هزینه های جانبی ندارد، مخصوصا اگر با رنگ کوره ای پوشش داده شده باشد. معمولا نصب این مدل نیمکتها بسیار آسان بوده و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. در واقع نصب انواع صندلی پایه فلزی نیاز به تخصص خاصی ندارد و کافی است فقط زمین را سوراخ کرده و با پیچهایی که در زیر هر پایه وجود دارد می توان با استفاده از وسیله به نام رول بولت این پایه ها را به زمین وصل کرد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت نیمکت پارکی فلزی

طرح این نوع نیمکتها به گونه ای می باشد که متناسب برای تمام سنین بوده و کارایی بالایی داشته است. این مدل نیمکتها برای تعمیر و نگهداری نیازی به هزینه های جانبی ندارد، مخصوصا اگر با رنگ کوره ای پوشش داده شده باشد. معمولا نصب این مدل نیمکتها بسیار آسان بوده و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.در واقع نصب انواع صندلی پایه فلزی نیاز به تخصص خاصی ندارد و کافی است فقط زمین را سوراخ کرده و با پیچهایی که در زیر هر پایه وجود دارد می توان با استفاده از وسیله به نام رول بولت این پایه ها را به زمین وصل کرد. از آنجایی که این نیمکتها را برای راحتی و احساس آرامش افراد و شهروندان تهیه کرده اند، در نتیجه باید برای ساخت آن نکاتی را رعایت کنند تا مصرف کننده رضایت کامل داشته باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/05/62.jpg

نیمکتهای پارکی که به آنها صندلی پارکی نیز می گویند، معمولا برای نشستن سالمندان و کودکان در معابر شهری نصب می شوند. قیمت نیمک پارکی ارزان در مراکز معتبر موجود است که می توانید به راحتی تهیه کنید. همچنین به دلیل اینکه از برش سی ان سی استفاده نمی کند، بنابراین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را دارد. نیمکتهای لوله ای فلزی شکل ساده و تولید ساده ای دارند و بسیار سریع تر انجام می گردد.باید توجه نمود که درست است که قیمت آنها پایین می باشد، ولی کیفیت و مقاومت بالایی را دارا می باشند.در نهایت قیمت هر کدام از انواع نیمکتهای فلزی پارکی با یکدیگر متفاوت می باشند، ولی دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشند و این خود باعث شده تا یکی از پرفروش ترینها باشد.

نیمکت پارکی دست دوم

در ساخت این دسته از صندلی ها انواع فولاد آلیاژی به دلیل استحکام بالا و ایجاد فرسودگی در طولانی مدت استفاده می گردد.کارخانجات سازنده، بعد از تولید آنها را به مواد ضد زنگ آغشته کرده و پس از خشک شدن، اقدام به رنگ آمیزی آن می کنند.ماده ی ضد زنگ باعث می شود که پس از بارندگی آنها دچار زنگ زدگی نشود و رنگشان دیر تر فرسوده گردد. در بازار این صندلیها به صورت تکی و عمده به فروش می رسند که خرید نیمکت پارکی دست دوم به دلیل قیمت پایین آن با استقبال فراوانی از سوی کارپردازان و مردم رو به رو شده است.در هنگام خرید به استحکام و میزان استفاده باید توجه کرد که نیمکت بی کیفیت را خریداری نکنید.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/05/63.jpg

در پارکها از انواع مختلف نیمکتها استفاده می‌شود که ضخامت آنها با قیمت آن رابطه‌ی مستقیم دارد.در بازار نمونه های متعددی از نیمکت پارکی دست دوم موجود می باشد که بر اساس عمر مفید آنها نرخ گذاری می‌شوند.این نیمکتها برای استراحت کردن بعد از قدم زدن در فضای سبز توسط افراد مختلفی از جمله افراد سالخورده و ‌کودکان استفاده می‌شوند که باید از بهترین نوع آن انتخاب شوند که بعد از نشستن های مداوم دچار شکستگی و آسیب به افراد نشود. علاوه بر امکان استراحت از این نیمکتها برای مطالعه در فضای باز نیز استفاده می گردد که ساعت خوبی را می‌توان در محیط مناسب مانند پارک گذراند و همچنین جلوه ی زیبایی به فضای شهری اعطا می‌کند.

479 نمایش

نظر دادن