تاریخ انتشار: جمعه, 08 مهر 1401 ساعت 17:09

دو ضربه دردناک به آمریکا در پایگاه تروریست‌ها

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ایران با موشک و پهپاد و توپخانه، مقرّ گروه های تروریستی را که اقدام به جنایت در شهرهای مرزی کردستان کرده بودند، در هم کوبید. اما ظاهرا، فراتر از تروریست ها، حملات دقیق ایران به برجک آمریکا خورده است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن دفاع مشروع ایران گفت: "تایید می‌کنیم یک شهروند آمریکایی، در نتیجه حمله‌ موشکی به کردستان عراق کشته شد، اما به خاطر ملاحظاتی، نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم".

این فرد در پایگاه گروهک های تجزیه طلب و تروریست، چه غلطی می کرد؟! هیچ فرد عادی یا گردشگری نمی تواند به عمق پایگاه تروریست ها راه پیدا کند. آمریکایی کشته شده، طبیعتا از افسران و فرماندهان سازمان سیا یا پنتاگون بوده و در طراحی اقدامات تروریستی اخیر، ایفای نقش می کرده است.

به همین دلیل هم سخنگوی آمریکایی، حاضر نشده هویت و جزئیات فعالیت فرد کشته شده را افشا کند.

در همین حال آمریکایی ها می گویند یک پهپاد «مهاجر 6» ایرانی را که به سمت اربیل می رفت، سرنگون کرده اند. ایران با دقت و موفقیت تمام، با بیش از هفتاد فروند موشک و پهپاد های انفجاری، پایگاه های تروریست ها را در هم کوبید.

آمریکا در این میان ادعا می کند توانسته یک پهپاد را هدف قرار دهد. این سرشکستگی چند لایه برای واشنگتن است که یک افسر ارشدش در کنار تروریست ها بوده باشد و در عین حال نتواند از اشرار جنایتکار در برابر پهپاد ها و موشک های قدرتمند ایران حمایت کند.

نوبت قبل هم که ایران، پایگاه بزرگ وابسته به موساد را در نزدیکی پایگاه آمریکایی ها در اربیل در هم کوبید، رادار ها و پدافند آمریکا نتوانست از مزدوران موساد حفاظت کند.

خبط تروریست ها در اعتماد به سیا و موساد، و بیرون آمدن از سوراخ، فرصت بی نظیری برای ایران بود که سرِ مار را در هم بکوبد. آمریکایی ها، هنوز از بزرگی و اهمیت فرصتی که برای در هم کوبیدن تروریست های تجزیه طلب در آن سوی مرز فراهم کردند، خبر ندارند.

292 نمایش

نظر دادن