تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 شهریور 1401 ساعت 15:21

قیمت شومیز مجلسی با پارچه کرپ طرح دار

یکی از پرکاربرد ترین پارچه کرپ که در بین افراد به خصوص خانمها دارای محبوبیت بسیار زیادی است نوع باربی آن بوده که دارای مدلهایی همچون طرح دار و ساده است که در بازار همه این مدلها به راحتی یافت می شود و شما می توانید برای دوخت مانتو فلورال، دامن، کت و غیره از آن استفاده کنید.

انتخاب پارچه مناسب یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از افراد به آن توجه دارند و همواره به دنبال نوعی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا ظاهر زیبایی را نیز دارا باشد و پارچه کرپ باربی از آنجایی که تمامی این ویژگیها را داراست می تواند به عنوان یکی از گزینه های خوب به حساب آید و علاوه بر این که می توان از آن برای لباسهای مجلسی استفاده کرد برای تولید لباس خواب نیز گزینه مناسبی است به این دلیل که لخت و سبک بودن آن موجب می شود که هنگامی که شما آن را می پوشید حس راحت تری را داشته باشید.

https://akharinnews.com/images/1401/06/7/51.jpg 

با مشاوران حرفه ای آرادبرندینگ دیگر دغدغه انتخاب بهترین نوع محصول را نخواهید داشت.

شومیز ها استفاده های گوناگون دیگری دارند از جمله این که می توان از شومیز حریر گلدار برای زیر مانتو استفاده کرد برخی از افراد نیز از علاقه مند به استفاده از شومیز ها در مهمانی ها می باشند که برای مثال شومیزشان را با دامن و یا شلوار بپوشند.

برخی دیگر نیز به منظور جلوه ی بیشتر از شومیز های طرح ‌دار استفاده می کنند که در صنعت مد و استایل معمولا شومیز های طرح دار را با شلوار ها و دامن های ساده می پوشند و شومیز های تک رنگ و ساده را با شلوار ها یا دامن های طرح دار استفاده می کنند؛ شومیز های کرپ ساده نیز با کت و شلوار ها هم بسیار شیک و جذاب و البته رسمی می شوند.

شومیز مجلسی کرپ

در گذشته شومیز ها تنها دارای مدل های ساده ای بودند که معمولا زیر لباس‌ دیگر یا مانتو پوشیده می‌شدند اما امروزه انواع شومیز مجلسی کرپ وجود دارند از جمله شومیز راه راه حریر.

 https://akharinnews.com/images/1401/06/7/52.jpg

از شومیز ها معمولا برای گرفتن عرق استفاده می کردند و به همین خاطر آن ها را زیر لباس می پوشیدند تا لباس‌های رویی که اکثرا گران قیمت بودند را کثیف نکنند امروزه شومیز ها دارای کاربرد های متفاوتی می باشند و از شومیز ها در مجالس، تولد ها یا دیگر میهمانی‌ ها، مکان‌های رسمی یا مذهبی و یا حتی موقع خواب استفاده می‌ کنند.

در مورد پارچه کرپ توضیحاتی داده شد و دانستید که کاربردهای آن بسیار زیاد است و برای تولید لباسهای مختلف می توان از آن استفاده کرد در مدلهای طرح دار آن می توان برای تولیدلباس مجلسی و غیره این مدل را انتخاب کرد و نمونه های ساده آن برای لباسهای رسمی و اداری گزینه مناسبی به حساب می آید.

قیمت پارچه کرپ طرح دار

قبل از خرید پارچه کرپ حبابی باید دقت داشته باشید که چه طرحی را می خواهید انتخاب کنید به این دلیل که اگر طرح و سبک خاصی را تولید می کنید ممکن است که پارچه کرپ حبابی به کار شما نیاید به این صورت که این پارچه برای دوخت لباسهای آزاد و چین دار مورد مناسبی نمی باشد و در این باره شما می توانید نوع پارچه کرپ حریر را انتخاب کنید این نکاتی که گفته شد می تواند در هزینه کردن شما همچنین عملکرد بهتر کار شما تاثیرات مثبتی را بگذارد و در صورتی که بدون داشتن اطلاعات درباره قیمت پارچه کرپ طرحدار خرید را انجام دهید ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد.

 https://akharinnews.com/images/1401/06/7/53.jpg

شومیز مشکی نیز از انواع و اقسام دیگر لباس های مشکی پر کاربرد است از آن دسته لباس های شیکی که هم برای عزا مناسب اند و هم عروسی و از آن گذشته برای خانم هایی که بدن پری دارند یا چاق می باشند و دارای اضافه وزن نیز انتخاب رنگ مشکی باعث می شوند که آن ها لاغر تر و جمع و جور تر به نظر بیایند و ظاهری شیک و زیبا را تجربه کنند.

نوع دیگر از شومیز های حریر، شومیز حریر اشکی می باشد که این نیز بسیار شیک و زیبا می باشد؛ پارچه های حریر از هر دو جهت قابل استفاده می باشند و در واقع باید گفت که حریر پارچه ای دو رو است.

این نوع شومیز ها با پارچه ی حریر معمولا براق هستند و  حریر ها با استفاده از تکنیک بافت بر روی ساتن  تولید می‌شوند که جلا و جلوه ی بسیار زیبا و منحصر به فردی به شومیز می ‌دهند.

485 نمایش

نظر دادن