تاریخ انتشار: شنبه, 12 شهریور 1401 ساعت 19:40

جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان دامغان

جزئیات جدیدی از شهادت مظلومانه مأمور پلیس شهرستان دامغان در حین امدادرسانی به یک شهروند در بیمارستان این شهر منتشر شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یکی از مأموران کلانتری شهرستان دامغان ظهر روز گذشته در حین امدادرسانی به فیض شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری جوانی با کارکنان بیمارستان ولایت دامغان، عوامل گشت کلانتری ۱۲ پیروزی در محل بیمارستان حاضر شدند.

میراحمدی بیان کرد: با توجه به اینکه درگیری در محل بیمارستان رخ داده بود، به‌منظور جلوگیری از رعب و وحشت بیماران و ایجاد آرامش در بیمارستان، با ابراز همدردی با فرد بیمار که جوانی ۳۹ ساله بود، دعوت به آرامش انجام شد.

وی بیان کرد: متأسفانه این فرد از اعتماد و عاطفه بالای نیروی پلیس سوءاستفاده و اقدام به ربایش اسلحه مأمور کرده و با شلیک دو گلوله به سمت مأمور، وی را مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی، استوار دوم «محمدجواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

میراحمدی افزود: به اذعان شاهدان عینی حاضر در بیمارستان، اگر حضور به‌موقع مأمور و اقدام ایثارگرانه وی در محل نبود، چه‌بسا ضارب چند نفر از کارکنان بیمارستان یا شهروندان حاضر را مورد حمله قرار می‌داد که با اقدام به‌موقع این مأمور، حتی بعد مجروح شدن، مانع از این اتفاق شد.

وی ادامه داد: قاتل، ۳۹ ساله و مجرد که ظاهراً سابقه اعتیاد دارد، صبح روز گذشته در ساعت ۹ به‌واسطه مشکلات خانوادگی و درگیری با آنان، به پشت‌بام منزل مراجعه و اقدام به خودکشی کرده است.

جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان دامغان

تصویری از شهید محمدجواد رحیمی

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با حضور مأموران انتظامی و اورژانس اجتماعی، از اقدام به خودکشی وی جلوگیری و از طریق اورژانس اجتماعی به بیمارستان هدایت می‌شود و تحت مداوا قرار می‌گیرد که متأسفانه مجددا در ساعت ۱۲:۳۷ دقیقه به برهم زدن نظم بیمارستان و درگیری با کارکنان بیمارستان اقدام می‌کند.

میراحمدی گفت: با حضور به‌موقع مأموران انتظامی، قاتل که در حال فرار از محل بود، توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن تسلیت به خانواده معظم شهید و همکاران انتظامی استان، با ابراز همدردی با بازماندگان اظهار کرد: پلیس در راستای مأموریت ذاتی و انجام رسالت کاری در جهت تأمین امنیت مردم شریف استان تا سر حد جان برای اینکه آرامش را به جامعه به ارمغان بیاورد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

1415 نمایش

نظر دادن