AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 مرداد 1401 ساعت 22:51

یکی از مدیران شهرداری تهران بازداشت شد

زاکانی گفت:یکی از مدیران بخش حقوقی توسط مجموعه‌های داخل شهرداری بازداشت شده است و تا ابعاد آن روشن نشود قابل توضیح بیشتر نیست.

باشگاه خبرنگاران نوشت: علیرضا زاکانی درباره بازداشت یکی از مدیران شهرداری در بخش حقوقی گفت: این اتفاق توسط مجموعه‌های داخل شهرداری انجام شده و یک امر صیانتی است و تا ابعاد آن روشن نشود قابل توضیح بیشتر نیست.

وی ادامه داد: یک سال و ۱۲ روز است که خادمی مردم تهران را انجام می‌دهیم و در این مدت توانسته ایم در محاکم ۱۷ هزار و ۷۰۰میلیارد تومان از حقوق را به نفع شهرداری صیانت کنیم و همچنین بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امکان را پس بگیریم.

شهردار تهران افزود: مواجهه با فساد را وظیفه خود می‌دانیم و این کار را به صورتی انجام می‌دهیم که استیفای حقوق مردم به صورت عملی صورت گیرد و شرایطی که درباره یکی از مدیران شهری اتفاق افتاده در مسیر رسیدگی است و در صورت روشن شدن ابعاد آن به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

زاکانی همچنین درباره حفاظت از فضای سبز تهران و جلوگیری از قطع درختان که به تازگی نیز در شهر تکرار شده، گفت: اتفاقی که در خیابان ولیعصر (عج) افتاد اتفاق نادری است که کسی به خودش جرات می‌دهد که چنین تخلفی را مرتکب شود و درباره این موضوع نیز با معرفی این فرد توسط شهرداری به دستگاه قضا جرایم سنگین برای وی در نظر گرفته شده است و ما نسبت به فضای سبز و درختان حساسیم و جرائم نیز در این حوزه بسیار سنگین است که هر فرد و مجموعه‌ای که چنین اقدام و تخلفی مرتکب شود مجرای قانونی و مسیر مواجهه با آن فراهم است.

447 نمایش