تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 شهریور 1400 ساعت 10:14

آموزش ساخت پیج اینستاگرام حرفه ای | پیج تجاری و عمومی

امروزه همه ما به خوبی با اینستاگرام آشنا هستیم و از محبوبیت بالای آن در بین کاربران آگاهیم، به طوری که کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در مورد آن نشنیده باشد و کار با آن را بلد نباشد. از همین رو استفاده از این پلتفرم برای مقاصد کاری و بیزنس های مختلف و یا حتی اهداف شخصی اهمیت بالایی پیدا کرده است. 

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد دارید برای ساخت پیج اینستاگرام اقدام کنید، باید بدانید که اگر از این کار هدف خاصی دارید و یا برای گسترش بیزنس تان از آن استفاده می کنید، تنها زمانی می توانید موفق شوید که پیج اینستاگرام حرفه و اصولی داشته باشید. 

 

بدون شک با وجود هزاران صفحه مختلف با محتواهای گوناگون و موفق، ساخت پیج اینستاگرام و مدیریت کردن آن یکی از سخت ترین و مهم ترین وظایف شما برای رسیدن به هدف تان خواهد بود. 

احتمالا دیدن صفحات موفق و بلاگرهایی با فالوورهای بالا شما را هم به این فکر فرو برده است که رازهای پیج های موفق اینستاگرام چیست و آن ها چطور توانسته اند تا به این هدف برسند؟ 

قطعا پاسخ این سوال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما مهم ترین عنصر برای موفقیت تان آن است که پیج اینستاگرام درست و اصولی با توجه به نیاز و بازار هدفتان داشته باشید. اگر شما هم نمی دانید که باید از کجا شروع کنید و چه نکاتی را رعایت کنید، پس در این مطلب همراه ما باشید تا هر چیزی که نیاز دارید را برای تان توضیح دهیم. 

 

مشخص کردن هدف اصلی  

یکی از مهم ترین سوالاتی که باید پیش از ساخت پیج اینستاگرام از خودتان بپرسید آن است که هدف اصلی شما دقیقا چیست؟ آیا از راه انداختن این صفحه اهداف کاری دارید و یا مقصودتان رسیدن به پیجی موفق و شخصی است؟ 

پاسخ به این سوال تا حد زیادی مسیر اصلی را برای شما مشخص می کند و با توجه به آن شما قادر خواهید بود تا قدم های بعدی تان را اصولی تر بردارید. 

 

آشنایی کامل با اینستاگرام و قابلیت های آن 

پس از اینکه پاسخ سوال قبل را مشخص کردید وقت آن رسیده تا این پلتفرم را به خوبی بررسی کنید و ببینید که آیا واقعا با اهداف شما سازگار است یا خیر. قطعا شما هم می دانید که این شبکه اجتماعی بیشتر مبتنی بر تصویر است، بنابراین باید به خوبی آگاه باشید که یکی از مهم ترین فاکتورهای دیده شدن پیج اینستاگرامتان در این شبکه، محتوای مناسب و اصولی است. تنها در این صورت است که شما می توانید توجه مخاطب تان را جلب کنید و با استفاده از قدرت خلاقیت تان نشان بدهید که به اندازه کافی خاص هستید تا موفق شوید. 

بنابراین شما باید اهداف تان و قابلیت های این شبکه را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید مسیر درستی طی کنید و انتظارات به جا و معقولی داشته باشید. 

 

نکات اصلی و مهم برای ساخت و طراحی پیج اینستاگرام 

پس از آن که شما موارد قبلی را به خوبی سنجیدید، بالاخره وقت آن رسیده است که صفحه مخصوص به خودتان را راه اندازی کنید. طراحی پیج اینستاگرام از آن دسته عواملی است که تاثیر بسیار زیادی در موفقیت و دیده شدن شما خواهد داشت، بنابراین بهترین کار آن است تا اصولی عمل کنید و نکات مهم در این زمینه را به خوبی رعایت کنید. 

 

انتخاب نام کاربری 

یکی از اولین مراحلی که برای ساخت پیج اینستاگرام طی خواهید کرد، انتخاب نام کاربری برای صفحه تان می باشد. بدون شک نام پیج شما از مهم ترین بخش های کار به شمار می رود و در صورتی که انتخاب خاصی داشته باشید می توانید به سرعت محبوب شوید و یا در ذهن کاربران باقی بمانید. بنابراین اصلا اهمیتش را دست کم نگیرید و حرفه ای عمل کنید. 

برای انتخاب نام سعی کنید تا از عناصر اصلی، اهداف، برند و یا حتی نام شخصی تان به گونه ای استفاده کنید که در عین ساده بودن، خلاقانه نیز باشد. در این راه پیشنهاد می کنیم که اسم های بسیار عجیب، طولانی و یا سخت را انتخاب نکنید چون به خاطر سپردنش دشوار است و این امر زیاد به نفع شما نخواهد بود. 

 

توجه و علاقه به فالوورها 

قطعا همه ما می دانیم که ساخت پیج اینستاگرام با هدف جذب و افزایش فالوور اینستاگرام با ارزانترین قیمت در زمینه کاری و شخصی، تنها زمانی به درستی رشد خواهد کرد که مخاطبان به محتوا و یا زمینه کاری شما جذب شوند، بنابراین سلیقه و نظر کاربران حرف اول را می زند. 

یک پیج حرفه ای و اصولی در ضمن به کارگیری خلاقیت ها و اهداف خودش، وقت کافی برای شناخت نیازهای دنبال کننده هایش صرف می کند و به خوبی می داند که مخاطبانش چه انتظاری دارند و چه چیزی توجه شان را جلب خواهد کرد. 

بنابراین علاوه بر محتوای مناسب، با کاربران صفحه تان ارتباط برقرار کنید و اگر برای تان کامنت و بازخورد می گذارند، جواب تمامی آن ها را به یک شکل ندهید و با صرف وقت و توجه به آن ها نشان دهید که کسب و کارتان ارزش توجه شان را داشته است و شما قدردان این موضوع هستید. 

 

محتوای تکراری و کپی ممنوع! 

اگر بخواهیم مهم ترین فاکتور در موفق شدن و خاص بودن یک پیج اینستاگرامی را برای تان توضیح دهیم باید بگوییم که یونیک بودن کلید موفقیت آن هاست و شما هیچ گاه پیجی را پیدا نخواهید کرد که صرفا با تقلید و کپی از محتوای دیگران بتواند موفق شود و یا جلب توجه کند. 

یک صفحه حرفه ای محتوای خاص خودش را دارد و به شیوه خودش تلاش می کند تا مخاطب جذب کند، زیرا تنها در این صورت است که شما صاحب مسیر و سبک جدید می شوید و در نتیجه آن جایی برای موفقیت خواهید داشت که به آسانی ها قابل تصاحب نیست. 

 

حرفه ای باشید و حرفه ای عمل کنید 

با وجود انواع پیج اینستاگرام و پست های رنگارنگ در زمینه های مختلف شما تنها زمانی می توانید بدرخشید که مهارت کافی داشته باشید و در کنار آن هماهنگ با افکار و نیازهای مخاطبان تان پیش بروید. یکی از حقایقی که به شما کمک خواهد کرد این است که بدانید ارسال پست های پشت سر هم و کلافه کردن مخاطبان با محتوای زیاد و گیج کننده نتیجه ای جز آنفالو شدن و نادیده گرفتن تان نخواهد داشت. 

به شما پیشنهاد می کنیم که با داشتن زمان بندی مشخص و ارسال محتواهای طبقه بندی شده و اصولی، به کاربران نشان دهید که در این زمینه حرفه ای هستید و ارزش دنبال شدن را دارید. سعی کنید راهکارهای جدید و جالب افزایش فالوور اینستاگرام را با مطالعه، الگو برداری و خلاقیت پیدا کرده و از آن ها به درستی استفاده کنید. 

 

هشتگ گذاری های مناسب 

همانطور که می دانید موفق شدن در این پلتفرم بیش از هر چیز دیگری به دیده شدن شما بستگی دارد و هشتگ گذاری از آن دسته عواملی است که به شما کمک بزرگی خواهد کرد. 

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید آن است که از هشتگ های مرتبط با موضوع استفاده کنید، زیرا اگر برعکس عمل کنید مخاطبان به سرعت متوجه می شوند که شما حرفه ای نیستید و تنها به دنبال آن هستید تا به هر شکلی که شده دیده شوید. بنابراین با انتخاب هشتگ های مناسب از این فکر جلوگیری کنید و برای محتوا و حرفه تان ارزش قائل باشید. 

 

محتوا و طراحی صفحه درست و اصولی 

همه ما می دانیم که اینستاگرام میلیون ها کاربر از سراسر دنیا دارد که بسیاری از آن ها هدف شان پیشرفت و دیده شدن بین کاربران می باشد. اما آیا تا حالا به این فکر کرده اید که چرا آن ها موفق نمی شوند و تنها عده خاصی توانسته اند تا به این هدف دست یابند؟ 

یکی از مهم ترین عوامل آن می تواند استفاده از محتواهای تکراری و یا غیر اصولی باشد. بنابراین هدف از ساخت پیج اینستاگرام و پیشرفت در آن تنها زمانی عملی خواهد شد که شما به اندازه اهمیت به محتوا، به طراحی و تم موجود در صفحه تان هم اهمیت دهید. 

به طور مثال اگر برند خاصی دارید تلاش کنید که عکاسی های تان با پس زمینه های مناسب و به همراه نورهای کافی باشند که با هم تفاوت زیادی ندارند، زیرا شاید در ابتدا تفاوت چندانی به چشم نیاید اما زمانی که شمار پست های صفحه تان بالا رود تازه بی نظمی ها و ناهماهنگی هایش به چشم می آید. بنابراین در این زمینه توجه بالایی داشته باشید و آن را در جهت خلاقیت تان سازماندهی کنید تا نتیجه فوق العاده ای بگیرید. 

 

خرید فالوور فیک ممنوع! 

از اشتباه ترین حرکت هایی که می تواند ارزش و اعتبار صفحه اینستاگرام تان را نابود کند آن است که از فالوور اینستاگرام فیک استفاده کنید. بنابراین به جای استفاده از میان بر هایی که هیچ سودی ندارند و کمکی به شما نمی کنند، وقت تان را روی اهداف واقعی تر و درست تر متمرکز کنید تا بتوانید توجه مخاطبان را جلب کنید. به یاد داشته باشید که داشتن فالوور واقعی بسیار ارزشمندتر و سازنده تر از انواع فیکش خواهد بود. 

 

ساخت پیج اینستاگرام درست مقدمه ای بر موفقیت شماست 

ما تیم شرکت خرید فالوور اینستاگرام در این مطلب سعی کردیم تا مهم ترین نکات لازم برای داشتن یک پیج حرفه اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم. همچنین بایدها و نبایدهایی که یک فرد در ساخت پیج اینستاگرام باید رعایت کند را نیز اشاره کردیم. امیدواریم که از مطالب گفته شده نهایت استفاده را برده باشید. ممنون از این که همراه ما بودید. 

4656 نمایش

نظر دادن