تاریخ انتشار: سه شنبه, 13 اسفند 1398 ساعت 13:21

تعطیلات را با چادر مسافرتی و قایق بادی یا تخت خواب بادی بگذرانیم

سه محصول بسیار کارامد برای تعطیلات عید نوروز که ارزشمند میباشد معرفی کرده ایم: چادر مسافرتی، قایق بادی و تخت خواب بادی که هر کدام دارای مزیت های بی شماری جهت خوش گذشتن میباشد.

مطمئن باشید در سفر ها و یا تعطیلات عید نوروز نیاز به یک چادر مسافرتی خواهید داشت، چرا که بعد از سپری کردن چند کیلومتر از شهر خود خواهید دید مناظری مناسب برای استراحت و نصب یک چادر مسافرتی چه قدر میتواند لذت بخش باشد، یا هنگام نهار خوردن در یک منظره زیبا حتما به داشتن این محصول فکر خواهید کرد، متناسب با نیاز هر خانواده به داشتن این محصول باید یک چادر مناسب را تهیه کرد، یعنی اگر به دنبال استفاده های عادی خانوادگی در سفر ها هستید میتوانید از نوع فنری، اگر نیاز به حمل و نقل راحت و سبک تر در میان کوه و جنگل هستید از چادر کوهنوردی و در صورتیکه از آن دسته افرادی هستید که در آفرود ها و کویر هستید و به دنبال یک چادر مسافرتی مناسب میباشید میتوانید از نوع کمپینگ استفاده کنید، یک دسته از کسانیکه به دنبال استفاده های امداد و نجات میباشند از چادر های هلال احمر استفاده میکنند.

 

قایق بادی به دلیل مقرون به صرفه بودن جزو لوازم پر فروش آبی به شمار می رود و به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن آن را تبدیل به یک وسیله ی کاربردی ایده آل کرده است، تولید این محصول در اندازه و سایز های مختلفی صورت گرفته است که می توان به نمونه تک نفره، دو نفره، سه نفره و... مدل خانوادگی آن اشاره کرد، از نظر طراحی و ساختاری قایق به دو مدل پارویی و موتوری تقسیم می شود، قایق بادی موتوری را می توان با نصب موتور برقی یا بنزینی استفاده کرد، این مدل از سرعت بیشتری نسبت به مدل دیگر برخوردار است، کاربرد قایق بادی موتوری می تواند نظامی، امداد رسانی و تفریحی باشد، قایق پارویی به دلیل داشتن پارو برای استفاده نیاز به نیروی انسانی دارد، این مدل بیشتر در موارد تفریحی و سیاحتی مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت کمی دارد، جنس بیشتر پاروها از آلمینیوم بوده و محل قرار گیری آن ها در قایق مشخص می باشد، برای جا به جایی و نگهداری آن یک کیف مخصوص در نظر گرفته شده است که می توان به کمک آن قایق را به راحتی حمل کرد، داخل بسته بندی نیز برچسب تعمیرات قرار دارد که هنگام بروز مشکل می توانید از آن برای رفع مشکل محصول خود استفاده نمایید، راه اندازی و آماده کردن قایق در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد، همینطور جمع آوری آن نیز به این صورت است، نصب این محصول پیچیدگی نداشته و برای انجام آن کافی است به دفترچه ی راهنمای نصب نگاه کنید، روی بدنه قایق بادی دریچه هوا تعبیه شده که از این ناحیه باد وارد و خارج می شود، این قسمت توسط پمپ باد مخصوص بادگیری می شود، پمپ باد انواع مختلفی دارد که می توان به مدل برقی، دستی و پدالی آن اشاره کرد.

 

یک وسیله کاملا بهداشتی برای استفاده های شخصی در سفر های شما میباشد، شاید به فکر شما رسیده باشد که چرا با وجود این همه مدل چوبی و فلزی، تخت خواب بادی ساخته شده و چه نیازی به آن می باشد. لازم به ذکر است بدانید که این محصولات قابلیت های بسیاری در خود دارند که لازم است آنها را بیان کنیم. مثبت ترین نکته ای که در مورد این محصولات می توان ذکر کرد به قیمت پایین آنها نسبت به سایر مدل ها بوده و با راحتی که با استفاده از آنها کسب می کنیم، کاملا مناسب می باشد. دقت نمائید که در صورت نیاز نداشتن توانایی جمع آوری کالا را دارید و می توانید از فضای اشغال شده توسط آن نهایت بهره را ببرید. تخت خواب بادی توسط پمپ های دستی و برقی قابل استفاده بوده و با توجه به سبک بودن، امکان منتقل کردن آن به مکان مورد نظر شما وجود خواهد داشت. بگذارید از راحتی، زیبایی و در عین حال نرم بودن آن به سادگی نگذریم چرا که برخی از این نوع محصولات حتی بهتر از سایر مدل ها می باشند که چنین اتفاقی در نوع خود جالب می باشد. عموما جنس تشکیل دهنده آنها از پلاستیک فشرده با کیفیت بوده که کاملا در مقابل ضربه و فشار بدن مقاوم است. حتی در ساخت برخی از مدل های تختخواب بادی از جنس جیر استفاده شده تا از عرق بدن فرد جلوگیری نماید. همچنین لازم به ذکر است که این کالا به شکل های متنوع و گسترده مخصوص یک یا دو نفر تولید شده و انواع مختلف آن شامل خوشخواب، الیافدار، شیبدار، سلطنتی، برزنتی، فانتزی، طبی و سایر مدل های دیگر می باشد.

نکته: با دقت به هر سه دسته محصولی که در بالا توضیح داده شد، متوجه خواهید شد که این محصولات بادی و تفریحی کاملا شخصی و بهداشتی میباشند و میتوانند یک تعطیلات کاملا مناسب را در عید نوروز برای شما فراهم آورند.

3796 نمایش

نظر دادن