AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 مهر 1398 ساعت 17:26

ایرلاین های مناسب برای بلیط هواپیما کیش

کیش یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران است. یکی از پرفروش ترین های بلیط هواپیما در شهرهای مختلف ایران، بلیط هواپیما کیش می باشد.

در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بتوانید برای خرید بلیط هواپیما کیش خود بهترین ایرلاین را انتخاب کنید.

انسان ها از دیرباز تاکنون به وسیله ی راه ها و با ابزارهای مختلف سعی کرده اند تا برای اهداف مختلف تجاری، زیارتی و سایر اهداف به مناطقی دیگر سفر کنند. این سفرها به دلیل نبود وسایل ارتباطی مناسب گاهاً به صورت پیاده شروع می شده است.

تا اینکه انسان توانست با استفاده از هوش خود وسایلی را برای جابه جایی بسازد و از طریق آن اقدام به سفر کند. امروزه انسان توانسته است تا به اوج شکوفایی خود در زمینه حمل و نقل برسد.

یکی از بهترین راه ها برای رفتن به شهرهای دیگر استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی است. هواپیماها که با کنجکاوی و تلاش برادران رایت به این جهان آمدند امروزه در یکی از بهترین حالت های خود قرار دارند و همواره در حال پیشرفت هستند.

با جهانی شدن حمل و نقل هوایی و فعالیت و رقابت ایرلاین ها نیز آغاز شد.

این ایرلاین ها با استفاده از ارائه ی امکانات و خدمات بهتر نسبت به دیگری سعی می کنند تا گوی و میدان را در دست داشته باشند.

 

 در نهایت باید گفت این مسافر است که تصمیم می گیرد برای پرواز خود از کدام ایرلاین استفاده کند چرا که عوامل مختلفی در این انتخاب دخیل اند و هر فرد متناسب با شرایط خود دست به انتخاب ایرلاین مناسب می زند.

از انجایی که شهر دبی یکی از شهرهای گران برای سفر کردن است افراد اغلب سعی می کنند تا در هزینه ی بلیط، هتل و هزینه هایی از این دست صرفه جویی کنند تا بتوانند این هزینه را برای تفریح در دبی استفاده کنند. بنابراین یکی از عوامل مهم دخیل در انتخاب ایرلاین هزینه های مربوط به بلیط آن ایرلاین است. گفتنی است که بالطبع با کاهش میزان هزینه ی بلیط میزان خدمات ارائه شده در طول پرواز نیز کاهش میابد.

این که انسان بداند کجا می رود به اندازه ی همان که بداند با چه ایرلاینی برود اهمیت دارد. برخی از شهرها و کشورهای جهان هستند که امروزه به دلیل وجود سرگرمی ها، بخش های تاریخی و جاذبه های طبیعی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

از جمله مناطق محبوب داخلی ایران منطقه آزاد کیش است.

 این منطقه که در جنوب کشور واقع شده است با ایجاد زیرساخت های مناسب تفریحی و استفاده مناسب از مناطق بکر و طبیعی توانسته به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شود.

تاًسیس فرودگاه کیش و وجود پرواز های مختلف به این جزیره، تور کیش را به یکی از محبوب ترین تورهای داخلی ایران تبدیل کرده است. البته تور کیش پاییز به دلیل آب و هوای مناسب فروش بسیار بیشتری دارد.

علاوه بر جاذبه های طبیعی و تفریحی این منطقه، وجود خودروهای آمریکایی یکی دیگر از عواملی است که افراد به این جزیره سفر می کنند.

 

 جزیره کیش به دلیل اینکه منطقه آزاد محسوب می شود مجاز به ورود خودروهای آمریکایی است و همین امر موجب سفر بسیاری از علاقه مندان به خودروهای سنگین و پر سرعت آمریکایی می باشد.

هتل های متعددی که در این جزیره وجود دارند هر کدام با ارئه ی خدمات و امکانات رفاهی متعدد سعی در جلب نظر مسافران دارند و بازار داغی برای رقابت به وجود آورده اند.

این رقابت در کیش تنها به هتل ها محدود نمی شود و بین ایرلاین ها برای فروش بلیط هواپیما کیش نیز رقابت ایجاد کرده است. ایرلاین های داخلی که به مقصد کیش پرواز دارند، ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج می باشند.

برای خرید بلیط هواپیما کیش از هر کدام از ایرلاین های فوق می توانید از صفحه بلیط هواپیما طاهاگشت استفاده کنید.

  • ·         ایرلاین ایران ایر:

ایرلاین ایران ایر و یا هما قدیمی ترین و بزرگ ترین ایرلاین داخلی است. ایران ایر با ارائه ی خدمات با کیفیت و پروازهای راحت توانسته است تا در رتبه ی دوم بهترین ایرلاین های داخلی قرار بگیرد.

منوی غذایی متنوع، خدمات ارائه شده به افراد معلول و ناتوان از جمله عواملی است که موجب شده تا این ایرلاین به یکی از محبوب ترین ایرلاین های داخلی تبدیل شود.

  • ·         ایرلاین ماهان ایر:

ایرلاین ماهان بهترین ایرلاین ایرانی از نگاه مسافران شناخته می شود. این ایرلاین با این که ناوگان هوایی کوچک تری نسبت به ایرلاین ایران ایر دارد اما به دلیل استفاده از متدهای به روز اروپایی خدمات و امکانات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می دهد، به همین دلیل نام این ایرلاین به عنوان برترین ایرلاین داخلی معرفی شده است.

  • ·         کیش ایر:

   

زمانی که هیئتی از کارشناسان به سوی جزیره ی بکر و دست نخورده ی کیش سفر کردند استعداد بالقوه ی این جزیره برای تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری کشور را کشف کردند و تصمیم گرفتند تا به زیباسازی این جزیره بپردازند. به همین علت اولین خط فرودگاهی این جزیره شروع به شکل گیری کرد.

ایرلاین کیش ایر در واقع ایرلاین اصلی این جزیره به شمار می رود که علاوه بر سفرهای داخلی پروازهای بین المللی نیز دارد. این ایرلاین به دلیل تنوع غذایی موجود در ایرلاین خود به محبوبیت بالایی رسیده است.

 در واقع در این ایرلاین 100 متخصص غذایی فعالیت می کنند. منوی غذایی این ایرلاین هر 72 ساعت تغییر می کند.

  • ·         معراج:

اگر علاقه ای به تاخیرهای همیشگی پروازها ندارید به شما پیشنهاد می کنیم تا از ایرلاین معراج بلیط خود را تهیه کنید. این ایرلاین بهترین ایرلاین برای این امر به شمار می رود.

 هم چنین ایرلاین معراج اولین ایرلاین ایرانی است که توانسته گواهی صلاحیت در تعمیر و نگهداری هواپیماها را دریافت کند.

ایرلاین های زاگرس، سپهران، آتا، تابان و قشم ایر سایر ایرلاین های ایرانی هستند که به مقصد کیش پرواز دارند. انتخاب ایرلاین مناسب کاملا به شما و شرایط شما بستگی دارد پس با انتخاب صحیح سفری لذت بخش به جزیره کیش داشته باشید.

منبع: https://www.tahagsht.com

1298 نمایش