تاریخ انتشار: جمعه, 13 مهر 1397 ساعت 12:11

کسب درامد با تبلیغات پاپ اپ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، راه های تبلیغاتی جدید و مختلفی به منظور افزایش درآمد اینترنتی استفاده می شوند. یکی از کارآمدترین و همچنین ارزانترین روش تبلیغات، پاپ آپ می باشد. تبلیغات پاپ آپ نوعی تبلیغ آنلاین است که به منظور معرفی یک محصول و یا جذب ترافیک برای یک وبسایت به کار گرفته می شوند. پاپ آپ ها اغلب در پنجره ای جدید در ویندوز ظاهر می شوند. اگر چه بسیاری از کاربران تبلیغات پاپ آپ را مزاحم می دانند، اما آنها برای جذب کاربران و همچنین استراتژی موثری در حوزه بازاریابی اینترنتی به کار گرفته می شوند.

 

تبلیغات پاپ آپ بسیار نمایان و در معرض دید کاربران هستند. آن ها اغلب در گوشه ای از صفحه و یا در وسط صفحه کاربران ظاهر می شوند. با طراحی پاپ آپ به نحوی که در بالای صفحه وبسایت باقی بماند، می توان توجه کاربر را به تبلیغ قبل از بستن صفحه، جلب کرد. پاپ آپ یک تبلیغ مستقل است که نمی توان آن را نادیده گرفت. از مهمترین مزایای استفاده از پاپ آپ برای کسب درآمد اینترنتی می توان به افزایش رتبه الکسا  اشاره کرد. در این مقاله به چند مزیت دیگر استفاده از پاپ آپ اشاره می کنیم و در پایان چند نکته کلیدی در هنگام استفاده از پاپ آپ را مرور می کنیم.

خرید پاپ آپ

یکی از مهمترین مزیت های پاپ آپ افزایش درآمد اینترنتی از طریق خریداری پاپ آپ توسط فروشندگان و شرکت های مختلف میباشد. با افزایش بازدید کنندگان وبسایت، شانس شما برای افزایش درخواست شرکت ها برای تبلیغ محصولات و خدمات نیز بیشتر می شود و این می تواند روشی موثر و کارآمد برای افزایش درآمد اینترنتی شما باشد.

 

جذب ترافیک

افراد مختلف به دلایل گوناگون، ممکن است در سایت شما به دنبال یک کالا باشند. به منظور تاثیرگذاری هر چه بیشتر وبسایت بر بازدیدکنندگان، باید به دنبال یافتن آن دلایل باشید. شما می توانید با به کارگیری پاپ آپ که مفید ترین اطلاعات را در مناسب ترین زمان و مکان به کاربر مورد نظر در وبسایت ارائه می دهد، بیشترین تاثیر را در جذب کاربر برای خرید از وبسایت داشته باشید. اگر تبلیغ پاپ آپ متناسب با خواسته هر کاربر به او نمایش داده شود، میزان مکالمه شما با مشتری افزایش میابد، چرا که کاربر قانع می شود تا به منظور گرفتن اطلاعات بیشتر با آگهی دهنده تماس برقرار کند.

 

دریافت فیدبک فوری

یک پاپ آپ در وبسایت شما می تواند ابزاری ارزشمند برای دریافت بازخورد فوری از کاربران باشد. می توانید پاپ آپ را در یکی از صفحات خود، مانند صفحه سوالات رایج به کار بگیرید تا کاربران بتوانند به راحتی و فورا درخواست ها و نظرات خود را در رابطه با محصولات، سرویس ها و یا به طور کلی شرکت شما، ارسال کنند.

 

تبلیغات پاپ آپ چند وجهی و کار آمد

بسته به هدف و چگونگی نمایش پیام مورد نظر شما، پاپ آپ ها پلت فرم های گوناگونی دارند که قابلیت سازگاری با نوع تبلیغ شما را دارا می باشند. تا هنگامی که کاربر روی تبلیغ مورد نظر کلیک نکرده، پاپ آپ می تواند مانع خروج بازدیدکننده از سایت شود و یا قبل از بستن صفحه وبسایت یک تب یا ویندوز جدید را باز کند، تا مطمئن شود که بازدیدکننده پیام شما را مشاهده کرده است. برخی از پاپ آپ ها می توانند شامل ویدئو و یا یک بازی باشند تا بازدیدکننده بیشتری را به خود جذب کنند. در صورتی که پاپ آپ ها به شکل مناسب ارائه شوند، قادرند تصویری ماندگار از کسب و کار شما را برای بازدید کننده به نمایش بگذارند. 

 

 

4 نکته اساسی برای یک پاپ آپ تاثیرگذار

هنگام به کارگیری تبلیغات پاپ آپ به منظور بالا بردن کسب درآمد سایت چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد:

•        مدت زمانی که طول می کشد تا کاربر وارد صفحه شما شود و زمانی که که پاپ آپ در صفحه وبسایت شما پدیدار می شود بسیار مهم است. اگر این زمان بسیار سریع باشد، بازدیدکننده صفحه را ترک می کند؛ و اگر این زمان بسیار طولانی شود، فرصت تبلیغ به طور کل از دست می رود.

•        بستن تب پاپ آپ را برای کاربر آسان کنید، کلید "بستن" را مخفی نکنید، چرا که افراد زحمت گشتن به دنبال کلید را به خود نمی دهند و به طور کل از وبسایت خارج می شوند.

•        تعداد دفعات نمایش یک پاپ آپ به یک بازدیدکننده بسیار مهم است. آیا یک بازدید کننده، یک تبلیغ را بیش از یک بار مشاهده می کند؟

•        بخش تماس با تبلیغ کننده باید آنقدر مشخص باشد تا توجه کاربر را جلب کن به طوری کاربر بدون زحمت بتواند گزینه ارتباط با فروشنده یا شرکت را مشاهده کند.

 

1111 نمایش

نظر دادن