تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 اسفند 1394 ساعت 14:11

ادامه جنگ روانی فدراسیون فوتبال عربستان علیه فوتبال ایران

سعودی ها در جدی ترین اظهار نظر غیر منطقی خود تاکید کردند گزارش ناظران فیفا و یوفا برای آنها مهم نیست و در هیچ حالتی در ایران به میدان نخواهند رفت.

سعودی‌ها در جدی ترین اظهار نظر غیر منطقی خود تاکید کردند گزارش ناظران فیفا و یوفا برای آنها مهم نیست و در هیچ حالتی در ایران به میدان نخواهند رفت.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایلنا، هرچند کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز حکم نهایی خود را درباره اختلاف ایران با عربستان اعلام نکرده است اما فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد تیم های این کشور در هیچ حالتی در ایران به میدان نخواهند رفت و گزارش AFC برایشان مهم نیست.

یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال عربستان در گفت و گویی که با الریاضیه داشت گفت: منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی کردن در زمینه بی طرف هستیم چراکه روابط سیاسی ما با ایران خوب نشده و طبیعی است چنین تصمیمی گرفته شود. از AFC انتظار داریم بازی در کشور ثالث را به تصویب نهایی برساند. دو کشور قطر و امارات را پیشنهاد دادیم و بدون شک از تصمیم خود صرف نظر نخواهیم کرد.

او ادامه داد: هیچ کدام از باشگاه های عربستانی در ایران به میدان نخواهند رفت. حتی اگر در مراحل بالاتر هم به باشگاه ایران بخوریم، بازهم در خاک این کشور به میدان نخواهیم رفت.

این منبع در فدراسیون فوتبال عربستان درباره این سوال که چه بسا گزارش مسئول امنیتی فیفا به سود ایران باشد نیز گفت: آنها می تواند هر گزارشی را که دوست دارند ارائه دهند ولی ما در هیچ شرایطی در ایران به میدان نخواهیم رفت. امیدواریم کنفدراسیون فوتبال شرایط سیاسی بین ایران و عربستان را درنظر بگیرد و کشور ثالث را انتخاب کند.

او در پایان سخنانش نیز گفت که حکم نهایی روز سه شنبه در کوالالامپور بدون نشست با دو طرف ایرانی و عربستانی اعلام می شود.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

448 نمایش

نظر دادن