تاریخ انتشار: شنبه, 22 اسفند 1394 ساعت 10:23

حضور المپیکی‌ها در شب آرام «سه ستاره» +تصاویر

ورزشکاران گروهی بودند که شب گذشته در «سه ستاره» به آن‌ها پرداخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در ابتدای برنامه علیخانی و ظلی‌پور هر کدام به نحوی حدود بیست دقیقه به صحبت راجع به شرکت در نظرسنجی پرداختند. بعد هم محمدرضا احمدی وارد شد ودر ابتدا با اشاره به ارزشمند بودن برنامه «گزارش ورزشی» از نبود این برنامه بین کاندیداها اظهار ناراحتی کرد.

جنگ جهانی ستارگان در شب چهارشنبه‌سوری

در ادامه احمدی به معرفی ورزشکاران نام‌آور کشورمان پرداخت و در بخشی از صحبت‌هایش اظهار کرد: سال 94 همه رشته‌های ورزشی روزهای سخت و نفس‌گیر را پشت سر گذاشتند  و دنبال کردند و کسانی که کاندیدا شدند، سال آینده در المپیک حضور دارند.

در ادامه آیتم مربوط به معرفی کاندایدهای ورزشکاران بخش زن و مرد به این شرح معرفی شدند:

فرزان عاشورزاده، سیامند رحمان، کیانوش رستمی، قاسم رضایی، تیم ملی فوتسال، سعید معروف و خانم‌ها الهه احمدی، ساره جوانمردی، سارا سادات خادم‌الشریعه، نجمه خدمتی، حمیده عباسعلی، کیمیا علیزاده، زهرا نعمتی.

بعد از پخش آیتم معرفی ورزشکاران زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی با کمان  در برنامه حاضر شد.

علیخانی ضمن اشاره به پرچمداری زهرا نعمتی در المپیک 2015 برزیل، در خصوص رای وی در این نظرسنجی پرسید. وی گفت: از آنجایی که ورزش برای خانم‌ها مشکل است و حالا اگر این خانم دارای معلولیت باشد، ورزش سخت‌تر هم می‌شود. رای من به خانم ساره جوانمردی است. رشته‌های ورزشی هر کدام سختی‌های خود را دارد اما رشته تیراندازی به قوای جسمی و تمرکز زیاد نیاز دارد.

در ادامه علیخانی در خصوص احساس وی از پرچمداری در المپیک سوال کرد.

نعمتی اظهار داشت: البته این افتخار متعلق به من نیست. همیشه گفتم به همه ورزشکاران تعلق دارد. به خصوص خانم‌ها که در این مدت کوتاه پیشرفت خوبی داشتند. در ضمن برای خود من هم باعث افتخار است. انرژی زیادی گرفتم تا بتوانم ان‌شاءالله در المپیک یک حضور پر قدرت از یک بانوی ایرانی داشته باشم.

جنگ جهانی ستارگان در شب چهارشنبه‌سوری

علیخانی به خصوص اینکه نعمتی تنها ورزشکار در ایران است که به مدت سه ماه در المپیک و پارالمپیک در برزیل حضور خواهد داشت، اشاره کرد. نعمتی در این‌باره گفت: این مسئله کار را به مراتب سخت‌تر می‌کند. در همین هفته قرار است به تایلند برویم و شب عید کنار خانواده نیستیم. امیدوارم همه این سختی‌ها یک جواب خوب بدهد.

در بخش دیگر برنامه ساره جوانمردی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: سال 94 سال طلایی بود که توانستم سه‌بار توانستم رکورد جهان را که در اختیار خودم بود، بشکنم.

وی در بخشی از صحبت‌هایش به افتخار زندگی در شیراز و مهیا نبودن شرایط زندگی در تهران، در زمان نزدیکی مسابقات اشاره کرد.

وی در پایان گفتگو اعلام کرد: برای نظرسنجی با یک خطم به. خودم و با دیگری به خانم نعمتی رای خواهم داد. مهم برایم من این است، یکی از ورزشکاران معلول و جانباز رای بیاورد.

جنگ جهانی ستارگان در شب چهارشنبه‌سوری

در بخش آخر حضور مهمان محمدرضا احمدی، از مرد سال آسیا محمد کشاورز در رشته فوتسال و سونامی تکواندو فرزان عاشورزاده دعوت کرد تا در برنامه حاضر شوند.

علیخانی در ادامه همین بخش «سه ستاره» برای عوض کردن فضا و پویایی و اطلاعات بیشتری که احمدی در خصوص مهمانان داشت، برای مدتی صحنه را تر ک و اجرا را به او سپرد.

کشاورز در صحبت‌هایش اظهار داشت: به دعای مردم وهمچنین به امکانات نیاز داریم؛ چراکه مسابقات جهانی شوخی‌بردار نیست. سال به سال فوتسال پیشرفت می‌کند. باید تلاش کنیم. جا دارد یکسری ازمسئولان بیدار شوند و برای بهبود شرایط کمک کنند.

عاشورزاده نیز گفت: سطح توقع از من و تیم ملی تکواندو بالا رفته است. حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است؛ اما چه بهتر که مدال هم به دست بیاوری.

در این بخش عاشورزاده به سیامند رحمان و کشاورز به تیم فوتسال رای دادند.

علیخانی در پایان برنامه عنوان کرد: امشب آخرین برنامه «سه ستاره» است و سه‌شنبه هم برای آخرین آمار مهمان شما خواهیم بود.

وی در صحبت‌هایش به شب چهارشنبه‌سوری اشاره کرد و گفت: «ما چه شبی هم قراره برنامه داشته باشیم. شب جنگ جهانی. شبی که یک سنت زیبا و دیرینه کشور را تبدیل به جنگ جهانی می‌کنند. امیدوارم به بهترین شکل این سنت را برگزار کنیم. ما در دل جنگ جهانی برنامه خواهیم داشت (خنده). نظرسنجی تا سه‌شنبه ادامه داره و شب عید قراره از هر بخش سه نفر برگزیده به رای مردم، به عنوان «سه ستاره» دعوت شوند؛ اما جایزه نهایی به نفر اول تعلق می‌گیرد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

655 نمایش

نظر دادن