تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 اسفند 1394 ساعت 15:56

برانکو: نگران داوری دیدار با صبا هستم/ بنگر را جریمه می‌کنند، چون بازیکن پرسپولیس است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با صبا مثل بازی مقابل تراکتورسازی، برای ما سخت و سنگین خواهد بود.

به گزارش میزان، برانکو در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش اظهار داشت: دیدار با صبا مثل بازی مقابل تراکتورسازی، برای ما سخت و سنگین خواهد بود. چون تیم حریف خیلی محکم بازی می‌کند.

وی ادامه داد: صبا مثل دیگر تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند بازی درگیرانه با دوندگی زیاد انجام خواهد داد. بازی سختی داریم و باید با تمام توان تلاش کنیم. ما در دور رفت لیگ برتر مقابل صبا به نتیجه تساوی رسیدیم و در جام شهدا هم مقابل این تیم شکست خوردیم. این مسئله قدرت تیم حریف را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: صبا هفته گذشته بازی باخته را با نتیجه تساوی عوض کرد. این تیم یک مربی حرفه‌ای به نام علی دایی را هم روی نیمکت تیم خود دارد.

برانکو با اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی تیمش مقابل صبا گفت: از این موضوع نگران نیستم. ما در هر بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته‌ایم اما همیشه جایگزین‌های خوبی برای آنها به میدان فرستاده‌ایم.

وی در خصوص ایجاد جو منفی علیه محسن بنگر پس از تکل خشن روی پای محمد ایران‌پوریان، خاطر نشان کرد: چرا جو منفی فقط علیه بنگر ایجاد شده است؟ چرا هیچ کس نمی‌گوید بازیکنی که به سمت بنگر حمله کرد، باید با کارت قرمز جریمه می‌شد؟ بنگر به خاطر تکلی که زد، کارت زرد گرفت و بازی بعدی را از دست داد. دیگر چرا علیه او جو راه افتاد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت احتمالی محسن بنگر، اظهار داشت: این موضوع طبیعی است. بنگر، بازیکن پرسپولیس است و به همین خاطر او را جریمه می‌کنند!

برانکو با اشاره به تقابل با علی دایی تأکید کرد: دایی، یک مربی حرفه‌ای است و طبیعتا دوست دارد تیمش در همه بازی‌ها پیروز شود. از سوی دیگر پرسپولیس تیمِ دایی بوده اما در فوتبال حرفه‌ای این مسائل مطرح نیست.

وی در خصوص چمن نامناسب ورزشگاه یادگار امام (ره) قم گفت: ما در دیدارهای خارج از خانه نتایج خوبی گرفته‌ایم. از این بابت نگران نیستم. بارها به این نکته اشاره کرده‌ام که بازی‌های نیم‌فصل دوم سخت‌تر از نیم‌فصل اول است. ما باید برای بازی در هر شرایطی خود را آماده کنیم.

برانکو درباره جلسه امروز (سه‌شنبه) با رامین رضاییان خاطرنشان کرد: من هر روز با بازیکنانم صحبت می‌کنم و نکاتی را در مورد بازی‌های آینده به آنها می‌گویم. بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و به هدایت نیاز دارند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا نگران اشتباهات داوری در دیدار مقابل صبا است یا خیر، تأکید کرد: طبیعی است نگران باشم، چرا که اشتباهات سهوی داور در دیدار مقابل تراکتورسازی به ضرر ما رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص این‌که در نظرسنجی برنامه 90 به چه کسی رأی داده، گفت:‌ معلوم است که من به بازیکن خودم رأی داده‌ام.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

499 نمایش

نظر دادن