تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 اسفند 1394 ساعت 19:13

محسن رضایی: به ظریف گفتم نگران فشارها نباشید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: بنده یکبار در دوران مذاکرات با آقای ظریف تلفنی صحبت کردم که ایشان قدری ناراحت بودند، به ایشان گفتم شما نگران فشار نباشید، استوار و محکم طبق فرامین رهبری عمل کنید و نگران چیزی نباشید.

محسن رضایی در دیدار جمعی از منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: در دوران مذاکرات رهبری به خوبی فضای داخلی و مذاکره کنندگان را مدیریت کردند و رهنمودهای ایشان کمک بسیاری به مذاکره کنندگان کرد؛ بنده یکبار در دوران مذاکرات با آقای ظریف تلفنی صحبت کردم که ایشان قدری ناراحت بودند، به ایشان گفتم شما نگران فشار نباشید، استوار و محکم طبق فرامین رهبری عمل کنید و نگران چیزی نباشید.
به گزارش ایرنا وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور دشمن شکن و حماسه گونه مردم در انتخابات هفتم اسفند، وظایف منتخبین جدید را سنگین تر و دشوارتر از پیش توصیف کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با پیچیده و حساس دانستن وضعیت کشور اظهار داشت:امام (ره) در دوران حکومت داری خود فرمودند که من از هیچ چیز نمی ترسم الا تفرقه داخلی؛ در فضای کنونی کشور نیز ما هم باید مراقب تفرقه باشیم و با اتحاد و زیر نظر رهنمودهای رهبری عظیم الشأن انقلاب از کیان نظام و مملکت حفاظت کنیم.
رضایی تصریح کرد: تا زمانی که رهبری هستند ما نباید نگران مسائل سیاسی باشیم و با تبعیت از ایشان می توانیم بر مشکلات پیش رو فائق شویم.
وی با برشمردن مشکلات اقتصادی به عنوان راس برنامه های مجلس آتی و انتظارات مردم از منتخبین شان در مجلس دهم،گفت: شما نمایندگان در حساس ترین دوران داخلی و خارجی افتخار برگزیده شدن از سوی مردم را به دست آورید؛هر چه توان دارید در اجرای اقتصاد مقاومتی به کار ببندید.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: خواسته ما و مردم از شما نمایندگان، اجرایی سازی اقتصاد مقاومتی و اتحاد و اتحاد است.
رضایی اظهار داشت: امیدواریم همینطوری که امروز در اینجا شیعه و سنی برادرانه کنار هم نشسته اند این اتحاد همیشه در کشور وجود داشته و شما هم آن را تقویت کنید.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

935 نمایش

نظر دادن