تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 اسفند 1394 ساعت 13:46

چراغ سبز اماراتی‌ به سعودی‌ها علیه ایران!

باشگاه الأهلی امارات اعلام کرد که هیچ مشکلی برای میزبانی بازی النصر عربستان با ذوب آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش آخرین نیوز و به نقل از ایسنا ، باشگاه النصر عربستان ورزشگاه اختصاصی الأهلی امارات را به عنوان میزبان بازی خود با ذوب آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد و این باشگاه اماراتی هم در بیانیه‌ای موافقت خود را با میزبانی دیدار این باشگاه عربستانی با ذوب آهن اعلام کرد.

عبدالله بن سعید النابوده، رئیس هیات مدیره باشگاه الأهلی امارات در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، عنوان کرد: ما رابطه بسیار خوبی با برادران عربستانی خود داریم. هیچ مانعی برای میزبانی بازی این تیم با ذوب آهن نداریم و در باشگاه ما همواره به روی آنها باز است. منتظر اعلام موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم ماند و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی ایران با عربستان نگرفته و قرار است که روز سه شنبه به صورت رسمی جمع بندی خود را در این زمینه اعلام کند.

به احتمال خیلی زیاد AFC با برگزاری بازی نمایندگان ایران با عربستان در کشور ثالث موافقت خواهد کرد، چرا که پیش از این به دو کشور اعلام کرده بود که چنانچه اختلاف سیاسی خود را حل نکنند بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد و تا الان هیچ تغییری در روابط دو کشور به وجود نیامده است.

1417 نمایش

نظر دادن